Re: App verplicht stellen..

392
postbezorger schreef:Nog een ander vraagje. hoe hebben jullie de gps setting staan. Ik gebruik android en daar kan ik locatie bepaling doen op 3 manieren.
gps & wifi, enkel gps en ook kan je dan nog enkel wifi doen.

Het valt mij op dat gps&wifi stand echt altijd veel fouten geeft met post lopen. soms worden hele straten niet meegepakt en klopt het aantal km niet.
Met de nieuwste versie lijkt dat overigens nog erger dan met de oude versie.

Zou het helpen als ik mijn android enkel op gps zet ipv gps+wifi.

Ik heb al zo vaak fouten van de gps doorgemaild aan mijn team coach dat ik niet eens meer antwoord terug krijg tegenwoordig.
Veel verstand heb ik er niet van maar je wifi werkt onderweg alleen als er een openbaar netwerk is waar je op aangemeld ben of netwerk zoals bij Ziggo dat je mee kan liften op medegebruikers van Ziggo in die buurt. Mijne werkte op afstand van kms redelijk maar 21 maart klopte van de afstand niks en 24 maart is nooit verschenen in mijn lijst.Afgelopen vrijdag daarom een update van App?? Gemiddelde afstand is altijd onjuist mijns inzien dan als ik ruim 2 uur bezorg kan de gemiddelde afstand nooit boven mijn rondeafstand zitten en het verbruik van kval is geen touw aan vast te knopen regelmatig 0 of soms abnormaal hoog t.o.v. "normaal" maar laat dat zo want op zich intresseert me dat niet behalve de verbazing hiervan.
Vgls mij is een sd kaartje niet nodig voor het opslaan van de gegevens want was bij mij weten geen verplichting aan waar je toestel aan moest voldoen. Dus is dat dan ook mijn grootste bezwaar dat ze hier toestemming voor willen hebben om deze in te zien. Niet dat daar veel bijzonders op zal staan want behoudens wat App gebruik met family gebruik ik de telefoon alleen voor de postbezorging.

Re: App verplicht stellen..

393
Jaaaaaah, ik heb er eentje (EZ) :-)

(instructies er weer bijgezocht: zou een melding op mijn telefoon moeten krijgen dat ik mijn app aan moet zetten? welke telefoon, die van de app of die waarmee ik bel? geen bericht in elk geval, ja alleen als ik het opzoek in de app - ben benieuwd of ik morgen een seintje krijg, maar gelukkig is het vlak bij huis, kan' k altijd nog terug om te appen - kassa, 17 cent!)

Re: App verplicht stellen..

394
opdedeurmat.nl schreef:Jaaaaaah, ik heb er eentje (EZ) :-)

(instructies er weer bijgezocht: zou een melding op mijn telefoon moeten krijgen dat ik mijn app aan moet zetten? welke telefoon, die van de app of die waarmee ik bel? geen bericht in elk geval, ja alleen als ik het opzoek in de app - ben benieuwd of ik morgen een seintje krijg, maar gelukkig is het vlak bij huis, kan' k altijd nog terug om te appen - kassa, 17 cent!)
Bij aanmelden App zit links onderin een mapje berichten daar staatde melding in. Kan maar 1 keer geopend worden daarna is bericht weg dus kijk pas als je de post uitsorteer of uitgesorteerd heb om te melden dat je de EZ ontvangen hebt. Dan als het goed is krijg je een melding als je dicht bij het adres bent. Bij afmelden moet je nog invullen dat je hem afgeleverd heb dan pas ontvang je het extra bericht.

Re: App verplicht stellen..

395
schorre kikker schreef:
Bij aanmelden App zit links onderin een mapje berichten daar staatde melding in. Kan maar 1 keer geopend worden daarna is bericht weg dus kijk pas als je de post uitsorteer of uitgesorteerd heb om te melden dat je de EZ ontvangen hebt. Dan als het goed is krijg je een melding als je dicht bij het adres bent. Bij afmelden moet je nog invullen dat je hem afgeleverd heb dan pas ontvang je het extra bericht.
Dank voor je uitleg. Ik maakte uit de beschrijving op dat je een waarschuwingsberichtje zou moeten krijgen al vóor je de app opent. Maar maakt niet uit, ik kijk toch bij aanlevering bij Extra Zeker of er iets bij zou moeten zitten (tot nu toe niet). Ben benieuwd of ik morgen iets van die onderweg-melding merk, waarschijnlijk zit mijn telefoon te ver weggestopt. Maar ik heb zo mijn eigen meldingssysteem in wat ouwe hersencellen.

Het is hier ook iets van een zomercursus van hogeschool en universiteit Utrecht (lekker belangrijk), waarschijnlijk de enige klant :-)

Re: App verplicht stellen..

396
opdedeurmat.nl schreef: Dank voor je uitleg. Ik maakte uit de beschrijving op dat je een waarschuwingsberichtje zou moeten krijgen al vóor je de app opent. Maar maakt niet uit, ik kijk toch bij aanlevering bij Extra Zeker of er iets bij zou moeten zitten (tot nu toe niet). Ben benieuwd of ik morgen iets van die onderweg-melding merk, waarschijnlijk zit mijn telefoon te ver weggestopt. Maar ik heb zo mijn eigen meldingssysteem in wat ouwe hersencellen.
Klopt, in principe krijg je een melding zonder de app te openen.
Ik zelf doe deze brieven ter herinnering bovenop de desbetreffende stapel en pak dan de telefoon erbij.

Re: App verplicht stellen..

397
De meldingen dat er een EZ poststukken bij zit krijg ik ook niet, dat zie ik pas als ik de app open, dit geld ook voor het bezorgen van de EZ hier, ik krijg geen melding dat ik in de buurt ben van het adres waar ik het EZ poststuk moet bezorgen, het is hier dus onthouden en dan de EZ optie inschakelen

Re: App verplicht stellen..

398
EricNijmegen schreef:De meldingen dat er een EZ poststukken bij zit krijg ik ook niet, dat zie ik pas als ik de app open, dit geld ook voor het bezorgen van de EZ hier, ik krijg geen melding dat ik in de buurt ben van het adres waar ik het EZ poststuk moet bezorgen, het is hier dus onthouden en dan de EZ optie inschakelen
Heb nog even met mijn foon geschud boven de betreffende brievenbus :-)
maar hier ook geen melding. Pas thuis (met wifi) kon ik iets met de bezorgd-knop.
Onbezorgd stond er ook niet bij....

Re: App verplicht stellen..

399
Zorg wel dat je pushmeldingen aanstaan bij de instelling op je telefoon, anders krijg je sowieso geen berichtje.

Ik merk dat er soms behoorlijk lachwekkend wordt gedaan om de aantallen, ik kan jullie verzekeren dat het binnen zeer korte termijn om behoorlijk wat poststukken zal gaan. Jullie zullen verbaasd zijn.

Re: App verplicht stellen..

400
. @schorre kikker: "Kan maar 1 keer geopend worden daarna is bericht weg dus kijk pas als je de post uitsorteer of uitgesorteerd heb om te melden dat je de EZ ontvangen hebt".

het blijft in je berichten staan tot je na het bezorgen op verzenden hebt gedrukt dan verdwijnt de melding.
en ik kan mijn berichten zo vaak openen als ik maar wil op die bezorgdag. ( tenminste bij mij)

@you've got mail: " pushmeldingen"?

meer poststukken? zo lang ze niet willen dat we een h.a.h. via extra zeker gaan bezorgen.. dat gaat dan heel veel tijd kosten,
en sandd heel veel geld.. 17 cent per stop.. x 400 adressen = 68 euro.. gaan we heel erg goed verdienen you've got mail :D
uhh. dit zal helaas een sprookje blijven. :cry:

maar stuk of 10 prima. weet je ook al welke behalve universiteitspost?
cron