Waar laat jij je smartphone en sleutels met warm weer?

1
Waar laat jij je smartphone en sleutels enzo als het warm is. Je kent het wel lekker t-shirtje en dunne broek aan als het wat warmers wordt maar waar laat je de smartphone en de sleutels enzo met postbezorgen.

Ik loop meestal in mijn gongfu broek post en die broek heeft geen zakken. Op zich geen probleem ik heb mijn sleutels aan een sleutelhanger en dat heb ik om mijn nek hangen met zo een draagkoord. Alleen waar laat ik dan mijn smartphone? want mijn broek heeft geen zakken.

Ik draag die gongfubroek omdat hij lekker wijd zit en dat is makkelijk met op en af stappen van de fiets. Anders dan kan ik elke maand een nieuwe spijkerbroek kopen omdat die altijd uitscheuren van elke keer 50 keer van je fiets op en af stappen.

Hoe nemen jullie je smartphone mee? broek met zakken? heuptasje? rugzakje?
In de winter en voorjaar en najaar stop ik de telefoon in mijn trui of jaszak. Maar het begint nu al aardig warm te worden en mijn broek en t-shirt hebben geen zakken.

Iemand tips misschien? hoe doen jullie dat?

Re: Waar laat jij je smartphone en sleutels met warm weer?

2
Haha, je haalde me de vraag uit de mond vandaag ;-) Heb eigenlijk alleen voor de smartphone een schoudertas meegenomen vandaag, omdat ik broekzak onhandig en niet prettig vind... met zoveel op- en afstappen floept hij vast een keertje uit en anders thuis wel, als ik naar de wc ga :-) Mijn huissleutel haal ik van de sleutelbos en doe ik los in mijn broekzak. (Alleen niet vergeten hem weer aan de bos te doen.)

Re: Waar laat jij je smartphone en sleutels met warm weer?

3
Ik draag gewoon wel een spijkerbroek. Als het warm is een korte. Smartphone altijd in mijn kontzak, is er nog nooit uitgevallen. En broeken die uitscheuren van op- en afstappen? Heb ik nog niet meegemaakt. Bij PostNL zitten we helaas nog wel vast aan best wel warme t-shirts, eerst waren ze 100% polyester (draagbare sauna), tegenwoordig zit er iets van 50% katoen in. Voelt prettiger aan met warm weer, maar is wel dik. Toch maar eens op zoek naar oranje hemdjes.

Re: Waar laat jij je smartphone en sleutels met warm weer?

6
postbezorger schreef:Waar laat jij je smartphone en sleutels enzo als het warm is. Je kent het wel lekker t-shirtje en dunne broek aan als het wat warmers wordt maar waar laat je de smartphone en de sleutels enzo met postbezorgen.

Ik loop meestal in mijn gongfu broek post en die broek heeft geen zakken. Op zich geen probleem ik heb mijn sleutels aan een sleutelhanger en dat heb ik om mijn nek hangen met zo een draagkoord. Alleen waar laat ik dan mijn smartphone? want mijn broek heeft geen zakken.

Ik draag die gongfubroek omdat hij lekker wijd zit en dat is makkelijk met op en af stappen van de fiets. Anders dan kan ik elke maand een nieuwe spijkerbroek kopen omdat die altijd uitscheuren van elke keer 50 keer van je fiets op en af stappen.

Hoe nemen jullie je smartphone mee? broek met zakken? heuptasje? rugzakje?
In de winter en voorjaar en najaar stop ik de telefoon in mijn trui of jaszak. Maar het begint nu al aardig warm te worden en mijn broek en t-shirt hebben geen zakken.

Iemand tips misschien? hoe doen jullie dat?
Heb een sportarmband gekocht.(Nog geen € 3,00 ) Past nog een losse sleutel in. Heb hem alleen nog niet gebruikt, ik voorzag het al voor de zomer dus alvast maar gekocht.

Re: Waar laat jij je smartphone en sleutels met warm weer?

8
Mobiel: Als ik geen jas/ vest aan heb in het borstzakje van het postshirt. Anders in een jaszak.
Sleutels heb ik altijd in een broekzak.
Vorig jaar heb ik een heuptasje gekocht om mobiel en evt sleutels in te doen, maar dat gaat nu niet meer omdat ik nu dat nieuwe postvest heb. Daar zit overigens wel een (waterdicht) zakje in waar je mobiel in kan, mits niet te groot.
cron