Re: Presentje

13
Jammer. Nou ja, Postservice betaalt ook maar de helft vergoeding, dan kan het er wel een keer af.
(De pokerbank moest ik weer inleveren omdat die voor de vaste bezorger was. Nou loop ik vaster dan hij, maar goed.)

Re: Presentje

14
Dank Postservice, voor het afscheidskado dat ik toegezonden kreeg, als aandenken en bedankje, natuurlijk, voor het jarenlang redden-in-nood.......
een pakje Nespresso :-) (Dacht dat dat was voor geregistreerde Nespressogebruikers, maar ik heb niet eens zo'n apparaat.)

Re: Presentje

16
slagvaardige schreef:Die hadden ze zeker nog over joh! Ze dachten, laten we die "Opdedeurmat.nl" eens iets sturen en dan laten we meteen zien hoe gul we zijn! :mrgreen:
Hoe gul ze zijn, dat wist ik toch al :-)
maar aanbellen voor de attentiewaarde, ho maar

Re: Presentje

19
slagvaardige schreef:Wij mochten vandaag bij Postnl de doosjes van Espresso bezorgen. Gelukkig hoefden we niet aan te bellen en pasten ze bij mij allemaal door de brievenbus.
Oh misschien heb ik 'm dan van PostNL gekregen.
Ik heb niet eens een (eigen) brievenbus ;-) Kreeg hem van degene met wie ik de brievenbus deel en zij mocht hem meteen houden, want heeft wel een Nespresso-apparaat. Vervolgens kreeg ik natuurlijk een kopje koffie aangeboden, eind goed al goed ;-)
cron