Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

281
De planning fluctuuerd nogal blijkbaar. Ineens had ik stiekem toch weer meer post. Dinsdag staat er 12 kilo maar daarna heb ik weer gewoon een paar keer meer dan 30 kilo tot eind juni.

Nou ja mooi toch beetje bijklussen. In augustus heb ik 2 extra wijken. Ik vond dat ik wat meer moest bewegen (ben in 3 weken 7 kilo afgevallen want dat moest van mezelf). beetje extra postlopen kan geen kwaad. Wil nog wel 3 kilo eraf.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

285
Je hebt gelijk. Als het aantal bezorgstukken in absolute aantallen blijft teruglopen in het huidige tempo, dan is er over 7 jaar geen post meer. Dat lijkt me niet de bedoeling toch!
De extra "service" van Sandd biedt nog geen soelaas. Het heeft de volumes in mijn wijk verhoogt met 0,08%. De nieuwe dienst is een kostenpost.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

288
morgen loop ik drie wijken. waarvan een wijk grotendeels mijn oude wijk bij postnl is maar nu loop ik hem voor sandd.
Elke wijk 2 kratten, dus 6 kratten totaal. Ik weet niet wie er denkt dat er minder post bij komt maar ik heb de laatste tijd het idee dat het meer wordt ipv minder ten opzichte van vorig jaar. In elk geval zeker niet minder. Maar het kan per regio verschillen misschien.
cron