Re: De postzegel van Sandd

3
schorre kikker schreef: ik ben hem nog niet tegenhgekomen. Dus waarschijnlijk geen groot succes.
Kerstpost ook misschien zo'n zeepbel.
Kerst, geboortes, trouwerijen.... lijken mij van die spaarzame momenten om met een stapeltje post (zonder haast) naar een DHL-punt te willen gaan.

Re: De postzegel van Sandd

4
Ik heb de postzegel ook nog niet gezien. Maar dat kan waarschijnlijk ook even duren eer ze het helemaal uitgerold hebben in de retail. Dus ga maar uit van een paar weken dat ze in de winkel te verkrijgen zijn.

Overigens lijkt het mij vrij kansloos de postzegel van Sandd. De meesten incl. mezelf blijven toch hun brieven/kaartjes versturen via PostNL. De brievenbus is op amper 200m lopen, dus om dan helemaal naar een DHL serviccepunt te gaan voor een Sandd kaartje.. nee.

Re: De postzegel van Sandd

5
Postbooie schreef:Ik heb de postzegel ook nog niet gezien. Maar dat kan waarschijnlijk ook even duren eer ze het helemaal uitgerold hebben in de retail. Dus ga maar uit van een paar weken dat ze in de winkel te verkrijgen zijn.

Overigens lijkt het mij vrij kansloos de postzegel van Sandd. De meesten incl. mezelf blijven toch hun brieven/kaartjes versturen via PostNL. De brievenbus is op amper 200m lopen, dus om dan helemaal naar een DHL serviccepunt te gaan voor een Sandd kaartje.. nee.
Bestellen via sandd als het goed is heb je hier informatie over gekregen en verzenden volgens het schrijven : je kan ze in december in je retourkratten meegeven is dichterbij dan de brievenbus.

Re: De postzegel van Sandd

6
schorre kikker schreef:
Postbooie schreef:Ik heb de postzegel ook nog niet gezien. Maar dat kan waarschijnlijk ook even duren eer ze het helemaal uitgerold hebben in de retail. Dus ga maar uit van een paar weken dat ze in de winkel te verkrijgen zijn.

Overigens lijkt het mij vrij kansloos de postzegel van Sandd. De meesten incl. mezelf blijven toch hun brieven/kaartjes versturen via PostNL. De brievenbus is op amper 200m lopen, dus om dan helemaal naar een DHL serviccepunt te gaan voor een Sandd kaartje.. nee.
Bestellen via sandd als het goed is heb je hier informatie over gekregen en verzenden volgens het schrijven : je kan ze in december in je retourkratten meegeven is dichterbij dan de brievenbus.
Ik heb er helemaal niks van gezien of gehoord eerlijk gezegd

Re: De postzegel van Sandd

7
EricNijmegen schreef:
schorre kikker schreef:
Postbooie schreef:Ik heb de postzegel ook nog niet gezien. Maar dat kan waarschijnlijk ook even duren eer ze het helemaal uitgerold hebben in de retail. Dus ga maar uit van een paar weken dat ze in de winkel te verkrijgen zijn.

Overigens lijkt het mij vrij kansloos de postzegel van Sandd. De meesten incl. mezelf blijven toch hun brieven/kaartjes versturen via PostNL. De brievenbus is op amper 200m lopen, dus om dan helemaal naar een DHL serviccepunt te gaan voor een Sandd kaartje.. nee.
Bestellen via sandd als het goed is heb je hier informatie over gekregen en verzenden volgens het schrijven : je kan ze in december in je retourkratten meegeven is dichterbij dan de brievenbus.
Ik heb er helemaal niks van gezien of gehoord eerlijk gezegd
Werk je rechtstreeks via Sandd of via andere verspreider. Heb de ene week informatiebrief gehad. De week erop brief met instructies en bestelformulieren ook voor vrienden en familie.

Re: De postzegel van Sandd

8
Het begint er op te lijken dat de Directie van Sandd (lees: de Quote500-investeerders met

van de Laar voorop) een alles of niets beleid hebben ontwikkeld de afgelopen maanden.


Met de nodige investeringen wordt getracht het "karretje" mooi op te poetsen, zodat een

(buitenlandse) concurrent mogelijk een bod gaat uitbrengen.


Met de aankoop van van Straaten, de introductie van postzegels, de plaatsing van bijna

9000 brievenbussen en de samenwerking met DHL is het nodige kapitaal gemoeid, wat uiteraard

door bovengenoemde heren wordt gefourneerd.


Maar waar wil Sandd nu op uit komen, is de vraag...denken zij werkelijk de UPD over te kunnen

nemen ?...we zitten toch in een krimpende markt !!!...waarom zulke investeringen, zonder dat

duidelijk is waar de omzet vandaan moet komen ???....die extra omzet van het MKB, met die postzegel

van 60 cent brengt weinig zoden aan de dijk...ook van Straaten brengt maar 60 miljoen euro extra !!

Er is op termijn toch echt maar ruimte voor 1 groot Postbedrijf in Nederland, die de UPD kan doen

en daar ook het netwerk voor heeft (Postnl) !!



Aanbesteding van de UPD is nog ver weg...als je op de politiek moet wachten......bovendien liggen er

hogere kosten op de loer.....plannen van het nieuwe Kabinet mbt minimumtarieven voor zelfstandigen,

waar Sandd er veel van heeft, zijn funest.....en de norm van 80 % vaste contracten wordt niet gehaald.

Je moet er niet aan denken als de ACM straks een boete gaat opleggen...


Kortom, een heleboel halleluja in de media over de acties van Sandd en de gedurfde strategie die het

uitvoert, echter de krimp gaat verder en de kosten nemen toe...hoe diep zijn de zakken van van de Laar en

zijn zakenpartners is de vraag.......en hoe lang duurt het voor dat de Politiek gaat reageren.


Postnl is muisstil en ziet een concurrent in doodstrijd.......de investeerders kunnen hun verlies wel lijden,

de medewerkers zullen de dupe zijn : of wel door slechtere arbeidsvoorwaarden of door ontslag bij het omvallen

van Sandd...ook de vakbonden weten dat dit een doodlopende straat wordt.


Eindconclusie :

Ronald speelt graag poker en gaat all-in.......en nu maar hopen dat er wordt toegehapt....

Zou een vrouw, die haar kaarten strak tegen de borst houdt, er dan toch met de buit vandoor gaan ?

Herna Verhagen kan de overnameprijs contant op tafel leggen....ideaal voor van de Laar.

Volgens mij zal de prijs niet hoger liggen dan 150 miljoen (incl. van Straaten)....en dan is iedereen

blij....Postnl is een concurrent kwijt....van de Laar kan met opgeheven hoofd deze (slechte) investering

vergeten en de Politiek is verlost van een lastig dossier....


De Postmarkt wordt hoe dan ook opgeschud en kent helaas heel veel verliezers, met niet in de laatste

plaats de hondstrouwe postbezorger, die door weer en wind met minimale vergoeding dagelijks de post

bezorgt en hoopt dat hij straks misschien de meterstand bij u mag opnemen, de vuilniszak buitenzet voor

u, een praatje maakt met oudjes en de plantjes water geeft bij vakantie, want zijn post-tas zal steeds

leger worden........

Re: De postzegel van Sandd

9
EricNijmegen schreef:
schorre kikker schreef:
Postbooie schreef:Ik heb de postzegel ook nog niet gezien. Maar dat kan waarschijnlijk ook even duren eer ze het helemaal uitgerold hebben in de retail. Dus ga maar uit van een paar weken dat ze in de winkel te verkrijgen zijn.

Overigens lijkt het mij vrij kansloos de postzegel van Sandd. De meesten incl. mezelf blijven toch hun brieven/kaartjes versturen via PostNL. De brievenbus is op amper 200m lopen, dus om dan helemaal naar een DHL serviccepunt te gaan voor een Sandd kaartje.. nee.
Bestellen via sandd als het goed is heb je hier informatie over gekregen en verzenden volgens het schrijven : je kan ze in december in je retourkratten meegeven is dichterbij dan de brievenbus.
Ik heb er helemaal niks van gezien of gehoord eerlijk gezegd
Ik ook niet, geen nieuwsbrief of wat daarover gezien.

Ik werk niet rechtstreeks voor Sandd, via koppelbaas Reli

Re: De postzegel van Sandd

10
schorre kikker schreef:
EricNijmegen schreef:
schorre kikker schreef: Bestellen via sandd als het goed is heb je hier informatie over gekregen en verzenden volgens het schrijven : je kan ze in december in je retourkratten meegeven is dichterbij dan de brievenbus.
Ik heb er helemaal niks van gezien of gehoord eerlijk gezegd
Werk je rechtstreeks via Sandd of via andere verspreider. Heb de ene week informatiebrief gehad. De week erop brief met instructies en bestelformulieren ook voor vrienden en familie.
Ik werk via postservice
cron