Code Rood!

1
Hoi allemaal,

Wie zit er ook nog te wachten op z'n post? Ik kreeg al een berichtje dat ze waarschijnlijk later zouden zijn door de enorme sneeuw... Dus erg begrijpelijk natuurlijk. Maar het is al erg laat, dus ik vraag me af of hij überhaupt nog gaat komen vandaag. En morgen heb ik ook andere afspraken staan dus baal als een stekker dat hij dus waarschijnlijk morgen zal komen en ik wéér úren kan gaan wachten. (Ja stom ik moet nog mijn sleutels bij laten maken van de schuur)
En dan ook nog de Postcodeloterij agenda's erbij die ik morgen bezorgd moet hebben. Daar werd de levering ook telkens van uitgesteld..
Ik neem eigenlijk aan dat de chauffeurs gestopt zijn, maar jammer dat niemand mij gebeld of gemaild heeft.
Hebben jullie wel eens erg laat de post (Sandd) ontvangen?
En bezorgd in zulke sneeuw?

Re: Code Rood!

2
Mirvala1 schreef:Hoi allemaal,

Wie zit er ook nog te wachten op z'n post?
Hoe laat wordt je post normaal gebracht dan? Laat je niet gek maken hoor, tijdgebonden dingen lopen nou eenmaal in de soep met deze weersomstandigheden.

Re: Code Rood!

4
Mirvala1 schreef:Hij is net geweest!
Normaal tussen 15.30 en 18.00
En dus nog niet geweest? Hoe dan ook: het is jouw schuld niet hoor. En niet netjes dat ze het niet even gemeld hebben. Mogen maar even bellen en een oplossing voorstellen waarin jij je kunt vinden. Meer kunnen ze niet verwachten, voor een flexibel bijbaantje.
cron