Bericht Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

De eenmalige uitzondering was niet eenmalig, dat was al wel te raden, ik ben via mail wederom gevraagd voor een 3e wijk voor 3 dagen deze keer zelfs.
Alleen heb ik nu nee gezegd in verband met gezondheidsredenen.
Een maand geleden maakte ze zelf een boel drukte dat ik nooit geen 3e wijk meer zou krijgen, nu is die gezondsheidsreden ook geen smoes , het gaat echt amper om 3 wijken te sorteren en te lopen en het moet leuk blijven

Ik heb nog geen reactie van postservice gehad op mijn antwoord

EricNijmegen schreef:De eenmalige uitzondering was niet eenmalig, dat was al wel te raden, ik ben via mail wederom gevraagd voor een 3e wijk voor 3 dagen deze keer zelfs.
Alleen heb ik nu nee gezegd in verband met gezondheidsredenen.
Een maand geleden maakte ze zelf een boel drukte dat ik nooit geen 3e wijk meer zou krijgen, nu is die gezondsheidsreden ook geen smoes , het gaat echt amper om 3 wijken te sorteren en te lopen en het moet leuk blijven

Ik heb nog geen reactie van postservice gehad op mijn antwoord

Goed zo en nee is nee hoor (helemaal na het drama de vorige keer). Je hoeft daar helemaal geen verantwoording over af te leggen. Goed je eigen grenzen in de gaten houden, anders zijn ze je straks helemaal kwijt.

Weet iemand waarom er zoveel post is aankomende dinsdag? Er staat 1040 stuks verwacht voor een wijk met 554 afgiftepunten. Ik heb eigenlijk normaal max iets van 300 a 350 stuks. Ik werk nu ongeveer 3 maanden voor sandd. Daarvoor 2.5 jaar bij postnl.

Hebben jullie ook extra veel post aankomende dinsdag?

PS gelukkig heb ik alleen aankomende vrijdag een vervangwijk erbij, anders was ik wel heel erg lang bezig met sorteren en bezorgen.

angela1983 schreef:Weet iemand waarom er zoveel post is aankomende dinsdag? Er staat 1040 stuks verwacht voor een wijk met 554 afgiftepunten. Ik heb eigenlijk normaal max iets van 300 a 350 stuks. Ik werk nu ongeveer 3 maanden voor sandd. Daarvoor 2.5 jaar bij postnl.

Hebben jullie ook extra veel post aankomende dinsdag?

PS gelukkig heb ik alleen aankomende vrijdag een vervangwijk erbij, anders was ik wel heel erg lang bezig met sorteren en bezorgen.

Ik heb voor dinsdag niet meer post dan normaal