Voorstellen Miriam

1
Hallo, ik ben Miriam en sinds 14 mei jl werkzaam bij Sandd als postbezorgster. Tot nu toe nog geen problemen of rare dingen meegemaakt. Het enige vervelende was de plaatsen te vinden waar ik mijn zwaarbeladen fiets veilig kon 'parkeren' maar bij de derde postronde zat dat al redelijk in m'n systeem. Gelukkig ook geen happende honden en krabbende katten in mijn wijk. Wel wat vervelende brievenbussen (strakke veer, te klein of zo'n verticale gleuf in de gevel waar je je vingers half aan ontveld). Ben wel heel benieuwd naar regen of sneeuw/ijzel op bezorgdagen: tot nu toe was het enkel warm of heel warm :)

Re: Voorstellen Miriam

2
Miriam schreef:Hallo, ik ben Miriam en sinds 14 mei jl werkzaam bij Sandd als postbezorgster. Tot nu toe nog geen problemen of rare dingen meegemaakt. Het enige vervelende was de plaatsen te vinden waar ik mijn zwaarbeladen fiets veilig kon 'parkeren' maar bij de derde postronde zat dat al redelijk in m'n systeem. Gelukkig ook geen happende honden en krabbende katten in mijn wijk. Wel wat vervelende brievenbussen (strakke veer, te klein of zo'n verticale gleuf in de gevel waar je je vingers half aan ontveld). Ben wel heel benieuwd naar regen of sneeuw/ijzel op bezorgdagen: tot nu toe was het enkel warm of heel warm :)
Ben geen bezorger meer, maar zie je binnenkomen op een moment dat er weinig actie is op dit forum: welkom Miriam! Herkenbaar, die vleesetende brievenbussen. Mijn eerste weken nam ik plastic handschoentjes mee om te voorkomen dat de post voor het eind van mijn wijk onder de bloederige vlekken zat, maar wanhoop niet, op een dag krijg je de techniek te pakken - heb ook een tip met een stevige lineaal voorbij zien komen. ;)
Veel plezier bij het bezorgen!

Re: Voorstellen Miriam

3
opdedeurmat.nl schreef: Ben geen bezorger meer, maar zie je binnenkomen op een moment dat er weinig actie is op dit forum: welkom Miriam! Herkenbaar, die vleesetende brievenbussen. Mijn eerste weken nam ik plastic handschoentjes mee om te voorkomen dat de post voor het eind van mijn wijk onder de bloederige vlekken zat, maar wanhoop niet, op een dag krijg je de techniek te pakken - heb ook een tip met een stevige lineaal voorbij zien komen. ;)
Veel plezier bij het bezorgen!
Stevig lineaal is ook een idee! Ik las al ergens over een schroevendraaier ook.

Re: Voorstellen Miriam

4
Welkom Miriam!

Het forum is behoorlijk stil. Ik werk ook voor Sandd maar dan indirect via de onderaannemer Reli Groep.
Daarnaast loop ik ook voor PostNL en dat enkel op de zaterdag.

Die strak staande ''happende'' brievenbussen noemen we ook wel ''muizenvallen'', zeer lastige krengen

Re: Voorstellen Miriam

5
Postbooie schreef:Welkom Miriam!

Het forum is behoorlijk stil. Ik werk ook voor Sandd maar dan indirect via de onderaannemer Reli Groep.
Daarnaast loop ik ook voor PostNL en dat enkel op de zaterdag.

Die strak staande ''happende'' brievenbussen noemen we ook wel ''muizenvallen'', zeer lastige krengen
Muizenvallen: dat is een mooie naam voor die happers! Afgelopen week liep ik een invalwijk en daar had ik zo'n muizenvalbus in de onderdorpel van een deur. Echt, 2 cm boven de grond.....het zou verboden moeten worden ;)
cron