Re: Na 11 jaar ontslag bij Sandd

11
Isabelle schreef:Waarom was er geen andere wijk beschikbaar dan die gevaarlijke wijk?
Die was er vast wel, maar ik denk dat Sandd deze mensen niet (meer) geschikt vond om te bezorgen.

Ze hebben het niet netjes gespeeld, maar als ik heel eerlijk ben, dan is iemand met straatvrees en iemand van 82 die met behulp van een wandelstok moet lopen, hoe leuk ze het ook vinden, en die ook niet aan de app wil of kan, niet geschikt meer.

Soms houdt het gewoon op.

Re: Na 11 jaar ontslag bij Sandd

12
slagvaardige schreef:
Isabelle schreef:Waarom was er geen andere wijk beschikbaar dan die gevaarlijke wijk?
Die was er vast wel, maar ik denk dat Sandd deze mensen niet (meer) geschikt vond om te bezorgen.

Ze hebben het niet netjes gespeeld, maar als ik heel eerlijk ben, dan is iemand met straatvrees en iemand van 82 die met behulp van een wandelstok moet lopen, hoe leuk ze het ook vinden, en die ook niet aan de app wil of kan, niet geschikt meer.

Soms houdt het gewoon op.
Vind ik niet. Deze mensen hebben geen kans gekregen om het anders te doen, omdat er gewoon slecht werd gecommuniceerd. Bij ontslag moeten er toch minstens een paar waarschuwingen aan vooraf gaan. Die zijn er blijkbaar nooit geweest.

Je leest trouwens niet goed. Er was afgesproken dat ze zaterdag een iphone zouden gaan kopen. Ze waren dus wel bereid de app te gaan gebruiken.
cron