Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

21
peter schreef:
Nijmegen schreef:
peter schreef:
peter
Ik ben bezorger bij Sandd
Ik heb vernomen dat alles in gaat per 1-05 -2011
Van wie heb je dat vernomen ?
Van mijn kantoor en van bezorgers van DHL
En wij krijgen op of rond 1 April weer een nieuws brief met meer mededelingen er over.
En als ik wat weet meld ik het hier wel.

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

23
Ik heb al eerder gezegd dat ik de houding van DHl naar de bezorgers toe niet correct vind. Een brief met details over wat er nu gaat gebeuren zou je wel mogen verwachten.

Ik heb me aangemeld bij Sandd maar daar kreeg ik te horen dat er geen wijk beschikbaar is. Zoals het er nu uitziet is het voor mij eind april gewoon afgelopen. Ik heb dit werk bijna 8 jaar lang met veel plezier gedaan maar uiteindelijk houd ik er een nare smaak aan over.

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

24
slagman schreef:Ik heb al eerder gezegd dat ik de houding van DHl naar de bezorgers toe niet correct vind. Een brief met details over wat er nu gaat gebeuren zou je wel mogen verwachten.

Ik heb me aangemeld bij Sandd maar daar kreeg ik te horen dat er geen wijk beschikbaar is. Zoals het er nu uitziet is het voor mij eind april gewoon afgelopen. Ik heb dit werk bijna 8 jaar lang met veel plezier gedaan maar uiteindelijk houd ik er een nare smaak aan over.
Er word ook personeel over genomen door Sandd dus misschien kan je wel blijven.

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

25
Dit is wat ik gehoord heb:

Hallo Laurrette

Het is juist dat Duitse Post de afdeling DHL Global Mail wil verkopen aan Sandd.

Echter heeft de NMA (dit is de kartel waakhond van de regering) nog steeds geen toestemming gegeven voor de overname.

Zolang dit niet het geval is kunnen wij jullie (de bezorgers) geen duidelijkheid verschaffen.

Zodra en nieuws is op dit vlak zullen wij direct openheid van zaken betrachten.



Met vriendelijke groet:





Planner DHL Globalmail / WNK Business Post

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

26
postbode21 schreef:@nijmegen

nijmegen jij roept toch zelf steeds dat 28 april de laatste bezorgdag is voor Dhl? ;)
op een gegeven moment gaat zo,n uitspraak een eigen leven leiden en vertelt een
ieder het voort en zo wordt een gerucht/vermoeden langzamerhand een feit...

volgens mijn Dhl depothouder is het nog niet zover, die gaat er vanuit dat hij tot eind Mei
post moet laten bezorgen van dhl....
Hoi Postbode21,

28 april is de laatste bezorgdag, het contract met je depothouder is opgezegd met ingang van 1 mei 2011.

De vraag aan Peter, vanuit mij was eigenlijk bedoeld of hij dit van iemand binnen de Sandd organisatie had gehoord.
(Y)

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

27
@Nijmegen

voor ons is het wel duidelijk ;)
maar sommige depothouders van dhl doen alsof ze niets weten om hun bezorgers zo lang mogelijk bij zich te houden.

de inspraakperiode van 2 weken bij de NMa is sinds 26 maart verstreken...
ik denk dat het laatste gesprek met de vakbond ( vandaag) NU voorrang heeft.
ze moeten er toch uit zien te komen... voor 1 april...

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

28
Nijmegen schreef:
postbode21 schreef:@nijmegen

nijmegen jij roept toch zelf steeds dat 28 april de laatste bezorgdag is voor Dhl? ;)
op een gegeven moment gaat zo,n uitspraak een eigen leven leiden en vertelt een
ieder het voort en zo wordt een gerucht/vermoeden langzamerhand een feit...

volgens mijn Dhl depothouder is het nog niet zover, die gaat er vanuit dat hij tot eind Mei
post moet laten bezorgen van dhl....
Hoi Postbode21,

28 april is de laatste bezorgdag, het contract met je depothouder is opgezegd met ingang van 1 mei 2011.

De vraag aan Peter, vanuit mij was eigenlijk bedoeld of hij dit van iemand binnen de Sandd organisatie had gehoord.
(Y)
Gehoord van mijn depothouder en van postbezorgers van dhl

Re: Selekt Mail stopt in Mei 2011

30
ja hoor, de brief is binnen.
via tnt. van dhl.
per 1 mei komt mijn ovo overeenkomst te vervallen.
kan me per 1 april aanmelden bij sandd en dan kijken ze of er iets vrij is en er worden ook wijken opgesplits vanwege het te verwachte volume. van dit gebeuren zou ik nog een brief krijgen van sandd.
lekker weer om te bezorgen ,regen, :(
cron