Holland Post Group

1
Wie heeft hier al meer van gehoord? Na eerdere berichten dat mijn oude DHL depot zou gaan werken voor VSP krijg ik nu het bericht dat het Holland Post Group wordt. De wijken blijven volgens de indeling van DHL. In de komende periode gaan er een aantal depots draaien als test en na de zomervakantie in september moet er een landelijke dekking komen. Ik kan het depot mailen als ik mee wil doen, meer informatie zal waarschijnlijk nog wel volgen.

Ik neem aan dat dit de website is: http://www.hpgroup.nl/?

Re: Holland Post Group

2
Ik had hier nog niet van gehoord. Maar de site die je bij jouw stukje vermeldde klopt wel. Je kunt daar zelf een kijkje nemen. Best interessant. Ze verspreiden zowel post als folders. Onze depothoudster was nog in onderhandeling met bedrijven en ze wist verder nog niets. Maar het zou zomaar eens kunnen. Zou niet gek zijn. Kan het depot doorstarten. En het is weer een uitdaging voor haar (onze depothoudster in Dongen is een vrouw) en ons (binnenkort exbezorgers van DHL).

Re: Holland Post Group

3
Binnen nu en enklen maanden zul je veel van deze post group gaan horen. Nu DHL ophoud te bestaan, is er weer ruimte voor een nieuwkomer op de markt. Sandd zal het niet meer zo lang volhouden, de kwaliteit zal drastisch omhoog moeten, anders gaan klanten masaal lopen. (Y)

Re: Holland Post Group

4
Hier in Roosendaal heb ik ook een brief gekregen of ik interesse heb om post te blijven bezorgen.In de brief stond oa:Details kan ik u nog niet mededelen.Wel kan ik u vertellen dat in het begin de aantallen niet zo groot zullen zijn wat wellicht inhoud dat er wijken samengevoegd gaan/kunnen worden.In de toekomst als de kwaliteit goed genoeg is (wat bij ons toch geen probleem moet zijn) worden de aantallen groter. Dit zal nog dit jaar het geval zijn.

Ik ga ervoor!

Re: Holland Post Group

7
Ik ga voor 4 weken post bezorgen bij VSP. Er is mij verteld dat er ook post van Selektmail bij zit. Klanten hadden voor DHL gekozen en kunnen dus weg bij Sandd. Er zal wel een gevecht komen om de klanten die nu gedwongen bij Sandd zitten. Sandd heeft logistiek problemen, dat wist de man van VSP zelfs.Ben benieuwd. :o
cron