Re: Ontslag bij Sandd negatieve uitlating

2
verzendenenontvangen schreef:Een collega heeft enige tijd terug ontslag gekregen van Sandd. Hij liet zich negatief uit over Sandd. Dat is dan ook niet echt handig? Als een bedrijf wil kunnen ze je IP adres opvragen bij je internet provider wie verantwoordelijk is voor de postingen.
Hiervoor is een gerechtelijk bevel nodig. Dat krijgt een bedrijf niet zomaar.
Overigens mag je volgens de arbeidswet nooit je baas of diens familieleden bedreigen: reden voor ontslag op staande voet. Net als diefstal: zelfs die pen in die verkeerd geadresseerde enveloppe mag je niet voor jezelf houden.

Re: Ontslag bij Sandd negatieve uitlating

6
verzendenenontvangen schreef:Bent u niet bang Jan dat Sandd uw naam hier op het forum vind voor ontslag?
daar zit ik in het geheel niet mee voor mij is dit een bezigheid en geen hoofdinkomsten ( ben gepensioneerd )
de mensen om mij heen verklaren mij voor gek dat ik mij vier dagen in de week laat claimen ( deze week 6 dagen) voor de minimale vergoeding die er tegenover staat
ik ben graag buiten heb dan contact met mensen en ben in beweging vandaar dat ik nog bezorg

Re: Ontslag bij Sandd negatieve uitlating

8
jandegraaf schreef:als er negatieve dingen over Sandd geschreven worden dan zal het echt wel een oorzaak hebben ook al dreigt men met ontslag blijf ik erbij dat we met zijn allen dik onderbetaald worden voor het bezorgen en het in huis hebben van die vuile postkratten.
Haha ik heb laatst weer een stapel kratten heet afgesproeid in de badkamer. Het is mijn eer te na om ze net zo vies weer terug te sturen. Ik had eigenlijk gedacht dat Sandd wel een wasstraat voor kratten zou hebben, maar helaas.
cron