Die SandDers die in de SandD jassen lopen, hebben die de jassen dan zelf moeten betalen? Er loopt hier een knul met een blauwe SandD jas.bucky666 schreef:Ik heb al een contract. Het verdient wel iets beter dan met een OVO, maar niet veel. En de vergoeding is nog steeds gebaseerd op het stuksloon. De berekening is gewoon 10% extra ofzoiets. Ik denk dat dit het vakantiegeld is. Pas aan het eind van de maand krijg ik een overzicht van de gemaakte uren. Maar het is totaal onduidelijk voor welke dag en welke wijk die uren zijn. Als dit niet snel wordt verbeterd, dan ga ik maar eens bij de FNV aankloppen denk ik...Carla41 schreef:@bucky
met een ovo kan je toch ook zien of je betaald wordt naar de uren die je maakt.?
ik heb het gevoel dat een contract je situatie zal verbeteren.
maar mischien zijn er al sandd-ers met een contract die uit ervaring kunnen spreken.
er zal toch wel een normering zijn net als bij postnl
met... zoveel adressen per uur?Sandd heeft nu al 4 maanden de tijd gehad om hun zaakjes op orde te krijgen en eigenlijk hadden ze het ook voor die tijd al wel goed kunnen regelen, vind ik. Ook krijgen de werknemers niet eens (gratis) kleding van Sandd. Dit zet mij toch aan het denken over hoe serieus Sandd zijn eigen toekomst nog neemt..
Ik kreeg in mijn eerste week bij Postnl meteen alles: kom maar uitzoeken op het depot, werd er gezegd. Ik heb alleen geen trui, want die was er niet in mijn maat. Maar wel zomer (afrits) broek, jeans, polo, bloese, all seasons jack (wel nog met het oude TnT logo op alles) en een nieuw regenpak. Mijn nieuwe Postnl kleding staat in bestelling. Aleen schoenen heb ik zelf gekocht . De Lowa's die Jan272 had aangeraden en die komen morgen als het goed is.