Postcodeloterij

1
Staan er opeens 20 kratten in mijn berging :shock:
Naast de gewone post blijkt de rest vol te zitten met pakketjes van de Postcodeloterij.
Dat is - anders dan bij de IKEA gidsen - post die wel gesorteerd moet worden.
Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen, 20 kratten van mijn berging naar 3 hoog slepen alwaar beslist geen ruimte is om zo'n hoeveelheid te sorteren.
Gek dat Sandd wel uitgebreid waarschuwt voor de IKEA's maar niet hiervoor.

Re: Postcodeloterij

6
@elisa

het zijn boffers die deze wijkprijs gewonnen hebben.
na morgen lust je vast geen stroopwafels meer. :P

volgens de postcodeloterij site wordt deze prijs uiterlijk zaterdag 25 augustus bezorgd.
overleg met je depothouder , ws mag je ze vrijdag ook nog rondbrengen.
Troost: net als de ikea,s het is snel rondgebracht. en je treft het mooi weer de komende dagen.

@Deezers
Leuk dat je hier ook komt Deezers.
ik volg je stukjes ook op het medewerkerstopic en geniet van je humor.
jullie (nog) het merendeel van de stempassen. ik hoop MET enveloppen.

beter Een grote order dan Geen order toch?

Re: Postcodeloterij

7
Sjouwa, waar woon je dan ongeveer in Nederland? Ik woon in de gemeente Oosterhout (NB) en heb hier geen postcodeloterij gezien. Dus het is zeker plaatselijk? Eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet zoveel (28) kratten heb ontvangen. Dat zouden er wel erg veel zijn. En moet je die allemaal in 1 dag bezorgen of krijg je er een week voor?
En die andere collega die kratten met stroopwafels (wel verpakt natuurlijk) heeft ontvangen. Nou, ik lust best stroopwafels maar niet zoveel hoor. :lol: Mijn tandarts zou dat zeker afkeuren. :D Waren die stroopwafels ook van de postcodeloterij?

Re: Postcodeloterij

8
@Postbode7: ik loop in Amsterdam langs de Amstel. Dit soort incentives van de Postcodeloterij zijn altijd per wijk (per postcode).

Dus het zijn stroopwafels? vandaar dat de coordinator het had over koekblikken.
De dozen wegen heel weinig, maar het is heel erg veel waardoor het sorteren een groot probleem vormt. Daar is namelijk ruimte voor uitstallen en stapeltjes maken voor nodig en voor zo'n grote hoeveelheid heb ik die ruimte niet.

Het kan daardoor niet met de gewone post mee. Ik heb er een extra dag sorteren en dus ook bezorgen voor nodig. da's dus dubbel werk. Maar het wordt niet dubbel betaald! Er schijnt wel een soort extra vergoeding bij te zitten, maar ik hoorde een bedrag van €6,40 en dat slaat natuurlijk nergens op voor een extra dag werk.

De coordinator zei wel dat het niet per se binnen de standaard bezorgtijd hoefde en dat ik het kon spreiden over de rest van de week. Maar ik werk onder een overeenkomst van opdracht (OVO), dat kan alleen als de werktijd beperkt blijft anders is er sprake van een fictief dienstverband waardoor Sandd premieplichtig wordt.

Ik moet er nog eens goed over nadenken hoe ik hier mee om moet gaan.

Re: Postcodeloterij

9
Sjouwa schreef:@Postbode7: ik loop in Amsterdam langs de Amstel. Dit soort incentives van de Postcodeloterij zijn altijd per wijk (per postcode).

Dus het zijn stroopwafels? vandaar dat de coordinator het had over koekblikken.
De dozen wegen heel weinig, maar het is heel erg veel waardoor het sorteren een groot probleem vormt. Daar is namelijk ruimte voor uitstallen en stapeltjes maken voor nodig en voor zo'n grote hoeveelheid heb ik die ruimte niet.

Het kan daardoor niet met de gewone post mee. Ik heb er een extra dag sorteren en dus ook bezorgen voor nodig. da's dus dubbel werk. Maar het wordt niet dubbel betaald! Er schijnt wel een soort extra vergoeding bij te zitten, maar ik hoorde een bedrag van €6,40 en dat slaat natuurlijk nergens op voor een extra dag werk.

De coordinator zei wel dat het niet per se binnen de standaard bezorgtijd hoefde en dat ik het kon spreiden over de rest van de week. Maar ik werk onder een overeenkomst van opdracht (OVO), dat kan alleen als de werktijd beperkt blijft anders is er sprake van een fictief dienstverband waardoor Sandd premieplichtig wordt.

Ik moet er nog eens goed over nadenken hoe ik hier mee om moet gaan.
ik zou er lekker mee stoppen
cron