hier zijn ook de bloktijden verlaat,
wegens deel andere provincie erbij, en nog niet zulk lekker ingewerkt sorteerpersoneel,
als plusje voor mij ben ik dan de eerste op de route van de chauffeur,
ik probeer alles 'op straat' te hebben voor ik t warme voer op tafel zet, en dan na de koffie 'op nummer', maar met hoeveelheden van tegen de 1000 is dat niet mogelijk
Re: VEEL POST bij Sandd
572Het eten doen we soms ook tussendoor. Ik probeer nu wel de eetkamertafel vrij te houden zodat we met z'n allen normaal aan tafel kunnen zitten. Soms kookt mijn man en soms pak ik een pizza uit de diepvries.
Maar vaak eten we normaal. Vind ik fijner en het sorteren schuif ik zoals ik al schreef wel eens naar de vrijdagochtend als het echt uit dreigt te lopen.
Maar inderdaad, het ophalen is misschien een optie..

Maar inderdaad, het ophalen is misschien een optie..
573Omdat wij laat de post krijgen standaard weet ik ook dat het met het warme eten best lastig is met een gezin, dus kook ik smorgens alvast of voor 2 dagen en zo eten we makkelijk en toch lekker warm. Na het eten sorteer ik tot 8 uur.
Is het niet klaar jammer dan, morgen verder. Met grote drukte gebeurt dit.
Is het niet klaar jammer dan, morgen verder. Met grote drukte gebeurt dit.
574Ik hoorde net van de chauffeur dat er voor vrijdag heel veel post komt, en dat ze het laat komen brengen,mmmm wie o wie zit er in t zelfde bootje?
575Ik krijg 570 en 790 stuks post, respectievelijk 38 en 51 kilo. Als prognose dan. Het kan nog veranderen. (meer worden haha)
Vandaag had ik de post zowaar vroeg. Voor half 4 en ik was om half 5 helemaal klaar met sorteren. Heb geluk.
Mijn collega van Sandd gooit op dit moment trouwens (maandag foei
) de post bij mij in de bus. Betrapt. Te vroeg!!
Met dit weer (het waait hier vreselijk) had ze beter tot morgen kunnen wachten. Ik geloof dat het morgen minder hard waait.
Vandaag had ik de post zowaar vroeg. Voor half 4 en ik was om half 5 helemaal klaar met sorteren. Heb geluk.
Mijn collega van Sandd gooit op dit moment trouwens (maandag foei

Met dit weer (het waait hier vreselijk) had ze beter tot morgen kunnen wachten. Ik geloof dat het morgen minder hard waait.
576Ja die dacht slim te zijn vandaag maar het waait en hoost , morgen rustiger weer. Vaak komt hier collega een dag later met onze post. Ik zit daar niet mee.
De chauffeur stond hier om half 2 voor de deur ongekend vroeg dat ben ik niet gewend om ook zo vroeg klaar te zijn!
Ja vrijdag veel ik weet niet wat voor post en kgs:( helaas.
De chauffeur stond hier om half 2 voor de deur ongekend vroeg dat ben ik niet gewend om ook zo vroeg klaar te zijn!
Ja vrijdag veel ik weet niet wat voor post en kgs:( helaas.
577Gisteren was de post ook vroeg bij mij. En dus ook vroeg klaar met sorteren.
Vandaag in lekker weertje post bezorgd. helaas wordt het vrijdag weer meer
vandaag: 18 kg, 266 stuks
vrijdag: 36 kg, 465 stuks
Vandaag in lekker weertje post bezorgd. helaas wordt het vrijdag weer meer

vandaag: 18 kg, 266 stuks
vrijdag: 36 kg, 465 stuks
ex Sandd Postbezorgster
578ze zeggen dat vrijdag de laatste drukke dag is... maar ik denk dat dat wel mee gaat vallen!
Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

579@postgirl
gelukkig wel
post..
als je minder dan 300 stuks hebt levert het toch te weinig op.
@har
gewone hoeveelheden voor de komende vrijdagen. maar dat zal nog wel oplopen .
en half october komen de postcodeloterij agenda,s weer.
gelukkig wel

als je minder dan 300 stuks hebt levert het toch te weinig op.
@har
gewone hoeveelheden voor de komende vrijdagen. maar dat zal nog wel oplopen .
en half october komen de postcodeloterij agenda,s weer.

580
Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!