Onhandelbare post

1
Post waarin pennen zitten of andere spulletjes in de enveloppen. Slecht stapelbaar. Meestal valt de hoeveelheid wel mee zodat je het nog kunt stapelen. Zou mooi zijn dat hierover duidelijke afspraken komen hoe het verstuurd dient te worden. Het kost soms meer tijd, de mensen die op uurloon staan zouden dan centje extra moeten krijgen voor de extra handelingen lijkt me. Maar nogmaals het valt tot nu toe wel mee vind ik, hoop niet dat het nog erger gaat worden.

Re: Onhandelbare post

4
Om de last van die bobbelenveloppen een beetje te voorkomen heb ik eerst alle enveloppen met bobbels erin in een apart krat gedaan en ben gewoon de andere post gaan sorteren. Toen de rest op straat(op de tafel hoor en niet echt op straat) lag heb ik pas die enveloppen met bobbels erin op straat gelegd.Toen heb ik alles op route gelegd. De bobbelenveloppen liet ik er soms wat opzij uitsteken zodat de stapel niet ging schuiven. Soms heb ik een stapeltje andersom gelegd (dus met de adressen ondersteboven). Dat hielp ook wel. Werk ze morgen.

Re: Onhandelbare post

6
@slagvaardige

ik sorteer ze echt niet tussen de andere post.
gewoon per straat los in je fiets..krat/mand

het zou rustig worden.. nou deze week weer aardig veel post.
volgende week lijkt een stille week... even bijkomen :lol: