Re: VEEL POST bij Sandd

792
Jaaaaah, veel post gaat er aangeleverd worden vandaag voor vrijdag a.s.. En anderhalf uur vertraging voor de chauffeur. We krijgen voor het eerst huis aan huis. Programmaboekjes. Vervelend is wel dat ze geteld moeten worden. Nou ja..

Gelukkig heb ik morgen de gehele dag om te sorteren. Ik zie de Eurotekens al verschijnen. haha Komt nu mooi uit dat ik twee wijken heb met huis aan huis dankzij de invalwijk.

Vind ik overigens niet erg. Gaat in een moeite door. Ben ik al gewend met Postnl destijds. (Y)

794
en programmaboekjes van wie slagvaardige ? tellen hoeveel je er verspreid?
.
daar zou ik extra geld voor vragen, dat is wel gebruikelijk hoor.
als je bijvoorbeeld voor axender gaat lopen (folders) dan laten ze de eerste keer ook de h.a.h. brievenbussen tellen.
extra vergoeding is dan 2.50 en jouw depothouder weet dan hoeveel hij er de volgende keer voor jou moet aftikken. :idea:

796
@slagvaardige

ik bedoel... het tellen. natuurlijk ga je die programmaboekjes niet gratis lopen.. 6 cent per stuk toch?
maar wat je gaat tellen.. dat doe je toch ook niet voor niets ..
houd je van de domme bel je depot en zeg hoeveel was de vergoeding ook al weer voor het tellen? (Y)

799
@knuffel

dat betekent in ieder geval meer dan 1 x uitrijden. ik doe niet meer dan 40kg per keer.. .
hoeveel stuks? rond de 1000 dan wordt het flink sorteren..
maar heb je de post nu al? Dan bof je.. kan je in het zonnetje sorteren.. ik verwacht het eind van de middag.

800
Carla41 schreef:@knuffel

dat betekent in ieder geval meer dan 1 x uitrijden. ik doe niet meer dan 40kg per keer.. .
hoeveel stuks? rond de 1000 dan wordt het flink sorteren..
maar heb je de post nu al? Dan bof je.. kan je in het zonnetje sorteren.. ik verwacht het eind van de middag.

Ik heb ze vanochtend al binnen gekregen...moest schrikken
Maar de arme chauffeur, want zijn karretje had een lekke band en hij moest alle kratten dragen. Dat was van zijn auto naar mijn huisdeur ongeveer 200m. Dichterbij parkeren was niet mogelijk.
Ik moet zeker morgen twee rondjes draiien.
Gelukkig is mijn wijk relatief dichtbij