Re: Werk ik voor Sandd of MetroPost?
21Benchy, Metropost mag niet meer voor Sandd bezorgen heb ik begrepen, dus er is nog gerechtigheid!

.    maar een bedrijf sluiten dat zijn werknemers niet goed behandeld..
 .    maar een bedrijf sluiten dat zijn werknemers niet goed behandeld.. Dat was dan wel op de dagen dat de Sandd erbij zat. In eerste instantie had ik dat niet eens in de gaten. We praten over het jaar 2006. Voor de Metropost bleef mijn wijk ook steeds hetzelfde, terwijl Sandd zijn wijk deelde in tweeën, later vonden ze de tweede wijk niet groot genoeg, en toen kwam er nog wat bij
 Dat was dan wel op de dagen dat de Sandd erbij zat. In eerste instantie had ik dat niet eens in de gaten. We praten over het jaar 2006. Voor de Metropost bleef mijn wijk ook steeds hetzelfde, terwijl Sandd zijn wijk deelde in tweeën, later vonden ze de tweede wijk niet groot genoeg, en toen kwam er nog wat bij   In de zomer van 2007 verviel de donderdag als bezorgdag, en kwam nooit terug,
 In de zomer van 2007 verviel de donderdag als bezorgdag, en kwam nooit terug,   later verviel ook de zaterdag. Vond ik niet erg, ik doe liever alles bij elkaar. Op een gegeven moment trok de Metropost zich hier terug en nam Van Straatenpost het over; nog steeds bleef mijn wijk hetzelfde, dat was wel lastig omdat ik voor een paar poststukken naar een andere straat moest die ik niet meer had. Deze Van Straatenpost opereerde volledig los van Sandd en kwam ook zelfstandig de post afleveren. Pas geleden is de Van Straatenpost gestopt, en ik merk dat een deel in de Sandd is terechtgekomen, en een deel bij de  'Businesspost' en een deel bij de Post.nl. Ik mis ze niet hoor.
 later verviel ook de zaterdag. Vond ik niet erg, ik doe liever alles bij elkaar. Op een gegeven moment trok de Metropost zich hier terug en nam Van Straatenpost het over; nog steeds bleef mijn wijk hetzelfde, dat was wel lastig omdat ik voor een paar poststukken naar een andere straat moest die ik niet meer had. Deze Van Straatenpost opereerde volledig los van Sandd en kwam ook zelfstandig de post afleveren. Pas geleden is de Van Straatenpost gestopt, en ik merk dat een deel in de Sandd is terechtgekomen, en een deel bij de  'Businesspost' en een deel bij de Post.nl. Ik mis ze niet hoor.   Ik heb nu meer vrije tijd dan dat ik ooit had!
 Ik heb nu meer vrije tijd dan dat ik ooit had!