Oke,
Nou dat is inderdaad precies zoals ik het wil gaan doen. Ik heb inderdaad ook straatjes erbij met maar 3 huizen of een straatje met 10 huizen dus dat ga ik dan niet apart sorteren maar gooi alles op een hoop, en ook omdat deze staaten oplopend en aflopend zijn. Ik ga denk ik alleen niet grote post en kleine post apart doen ik heb daarecht geen ruimte voor ik gooi alles met dezelfde code op een hoop.
Ik heb wel nog een straat waarbij nr 1 tm / 14 even en oneven gescheiden zijn, dan krijg ik ineens 24 t/m 48 ofzo oplopend (even en oneven door elkaar bij een flat) en dan daarna 23 tm/ 15 aflopend (ook flat). lekker logisch.

Ik doe deze straat gewoon oplopend gesorteerd dat is tot nu toe het handigste, enkel de nummering slaat nergens op als je naar de locatie van de huizen kijkt (plus de ene helft van het gebouw heeft flatwoning en die hebben een andere straatnaam dan de andere helft van het gebouw waar winkels zitten).
Ik hoop dat het maandag met sorteren nog weer iets sneller gaat.
Maar ik blijf erbij dat als je 17 straaten hebt dat je dan langer bezig ben dan met 5 straaten. Gewoon enkel en alleen omdat het lastiger is om het overzicht te houden. Grote A4 pakketjes doe ik inderdaad ook pas op het laatst. Tot nu toe heb ik geen rare paketten gehad, bij Post NL had ik altijd pakketen ertussen die met geen mogelijkheid door de brievenbus kunnen dat kan je nog zien als je half blind ben maar bij sandd is dat beter geregeld blijkbaar.
Mijn vloer is maar 5 meter breed ofzo dus ik moet nog wat creatief improviseren vrees ik om het allemaal opassend te krijgen.
Red jij het wel binnen de tijd met sorteren? Ik heb het idee dat ik met bezorgen wel aardig op de tijd zit die er voor staat maar ik veries tijd met sorteren. Het gaat wel steeds beter maar nog niet snel genoeg.