Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

111
Dat was een flinke wandeling vandaag, eerst 963 stuks voor Sandd (er zat inderdaad een vrijwel huis aan huis te bezorgen mailing bij) en daarna m'n twee PostNl wijken. Met tussendoor ook nog een bezoekje aan de dierenarts en het ophalen van een schoolkind, was ik vlak voor vijf uur klaar. Was om negen uur begonnen. En wat was het lekker weer he! Maar goed, mijn nieuwe regenpak is getest en okee bevonden. Past lekker over mijn dikke winterjas heen.

Vrijdag staat er bij mij niet bijzonder veel op de planning hoor Postbode7, 532 stuks. Wel 39 kilo, maar niet echt gigaveel dus. En bij PostNL ben ik op vrijdag binnen anderhalf uur klaar. Eitje...

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

112
fredselekt schreef:
Carla41 schreef:.....als je flink over de 30 kg gaat en de volgende vrijdag er flink onder.

dan is het o zo gemakkelijk iets te verplaatsen waarbij je allebei de dagen onder de herlaadvergoeding valt.

het is maar een idee hoor, ik kan het niet bewijzen :oops:
Gemanipuleerd ? mislopen van HERLAADVERGOEDING .......meer voorbeelden.....

http://www.postbezorgers.org/forum/view ... 4&start=30

......post net bezorgd 712 stuks totaal 59,3 kilo dus is aanzienlijk meer heb normaal maar +- 30 kilo.

het zijn nu dus 7 kratten en die moet ik dus nu nog sorteren en bezorgen
dit red ik nooit. er woord 4:19 voor gerekend om te bezorgen dit kan niet waar zijn.

=================================================================================

Als je in "BIJNA" veelvouden van 30kg ,de post binnen krijgt , zou ik het gewicht digitaal wegen en afwijkingen melden bij vooral de teammanager. Kopie aan de coördinator.
Weegschalen van tegenwoordig hebben afwijkingen van minder dan +/-100gr

Het voorbeeld hierboven is wel zeer verdacht ; -700 gram verschil tov 60 KG..... :o

Heeft iemand van jullie dit wel eens aangekaart bij Sandd en wat was het antwoord :?:
Postbezorger Sandd

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

114
@fred
Met alle respect maar lees een bericht eerst goed voor je het gebruikt.
je haalt een voorbeeld aan waarbij de bezorgster NORMAAL rond de 30 kg heeft en die ene keer tegen de 60.
het ging er hier om dat de post pas op de bezorgdag werd aangeleverd en dan nog veel meer dan ze gewend was.

en ik vind het ook niet prettig dat je steeds mijn naam gebruikt/ mijn quotes citeert in jouw strijd tegen alle onrecht.
het is geen forumdiscussie tussen fred en carla. houd het a.u.b. algemeen.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

117
Oh wat knullig!

Mij hadden ze op nog een manier te grazen. Ik had structureel meer post dan er aangegeven was. Stond er op mijn online bon dat ik 350 stuks had, dan waren het er 50 meer. Niet een slag, maar bijna elke slag. En dan werd ik betaald voor wat zij aangaven dat ik had aan aantal stuks.
Tel maar uit je winst.. Als je elke slag tussen de tien en vijftig poststukken meer hebt dan je betaald wordt. Ik werkte onder OVO en werd per envelop betaald.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

120
jandegraaf schreef:laaie lichters dat is het wat ze zijn.
licht er toch duimendik bovenop dat met die kilo's gemarchandeerd (moeilijk woord)wordt.
Dat lijkt me niet waar.
Ik heb vaak zat dat het net over de 30 kilo is of vorige keer zelfs 65 kilo. Ook lijkt het me niet dat de post later bezorgt gaat worden. Het kan altijd voor komen dat er foutsorteringen later erbij komen van de vorige bezorgdag maar niet structureel.

De laatste tijd is het gewoon bijna saltijd over de 30 kilo. En als ik mijn bezorgplanning bekijk dan is de planning "ALTIJD" minder dan je in werkelijkheid krijgt (en die cijfers zijn dan ook aangepast voor die dag ).

Ik kan niet voor alle vestigingen spreken maar ik heb altijd meer dan de planning aangeeft en deze nummers zijn altijd aangepast voor de dag (en de nummerrs zijn altijd hoger dan de planning geloof mij nou maar, nooit lager). Ik had vrijdag volgens planning van vorige week 59.3 kilo moeten hebben en bleek uiteindelijk 5 kilo te zijn.

Ik heb het nog nooit nagewogen of nageteld, maar ik ga geen 500 brieven lopen tellen of 860 zoals vorige week,

Ik kan me niet voorstellen dat ze er mee sjoemelen want mensen kunnen zelf nawegen en tellen wat ze hebben gekregen.
Ik ga er teven vanuit dat ze wel een betere weegschaal hebben dan dat jij thuis hebt staan.
cron