Re: Heb je nog geen gebruik gemaakt van de GPS, maar zwicht je toch voor de druk (dat is heel goed denkbaar) van Sandd, dan raad ik je aan om een telefoon te nemen van Sandd. Dan hebben ze in ieder geval geen machtiging tot toegang van uw privé SD kaart.
is dit soms wat jij hebt gedaan Stan, dus zelf ook voor de druk bezweken

[/quote]
Wat is jouw lol op mijn bericht? Wat maak jij je druk over wat ik doe. Zo interessant ben ik niet, vind ik zelf.
Maar wil je toch meer weten, dan raad ik je aan om vooral mijn berichten te blijven lezen.

Er is geen noodzaak om gebruik te maken van de GPS. Ik ga voor het bestellen van elastiekjes echt geen GPS aanzetten. Voorlopig is er geen enkele aantoonbare noodzaak om de GPS aan te zetten, omdat ik nooit berichten krijg van bezorgers die pakjes bezorgen voor Sandd.
Het project om te bezorgen op meerdere dagen is officieel ingegaan op 1-1-2016. Maar in de praktijk is dat gestopt na testen en proeven en het opgooien van luchtballonnen. Sinds 1 januari 2016 communiceert Sandd niet meer en het is een geruisloze dood gestorven. Ik zie nog geen pakjes tussen de post zitten. Even afwachten hoe het afloopt.
Eén ding is zeker. Zolang Sandd de leentoestellen slechts 3 maanden ter beschikking stelt is er een structureel probleem. Er blijven bezorgers die om diverse redenen niet hun eigen toestel gebruiken. Omdat ze het niet hebben of omdat ze niet willen dat SANDD hun pricacy schendt. (oa verplichte machtiging toegang SD kaart)