Re: Vast contract

4
postbode21 schreef:@Peter

Hee, Peter..
Gefeliciteerd!
mag je je wijken houden? en heb je nu een o uren contract? of een vast aantal uren per week..
Ja mag de wijken houden,en me uren zijn min 3 max 16 uur per week

Re: Vast contract

5
@Peter


dus het hangt van de grootte van je wijken af of je er 1 of 2 of 3 hebt.
jij werkt dus maximaal 16 uur per week.
= maximaal 8 uur per bezorgdag voor 3 wijken sorteren en bezorgen..

nou Peter... dan werk je wel heel snel. met 3 wijken...!

Fijn voor je dat je een contract hebt. geeft toch iets meer zekerheid :lol:
Volgens mij is dit nog maar voor weinig bezorgers mogelijk een contract.
maar sandd moet op 1-01-2012 10% een contract hebben aangeboden, toch?

Re: Vast contract

6
postbode21 schreef:@Peter


dus het hangt van de grootte van je wijken af of je er 1 of 2 of 3 hebt.
jij werkt dus maximaal 16 uur per week.
= maximaal 8 uur per bezorgdag voor 3 wijken sorteren en bezorgen..

nou Peter... dan werk je wel heel snel. met 3 wijken...!

Fijn voor je dat je een contract hebt. geeft toch iets meer zekerheid :lol:
Volgens mij is dit nog maar voor weinig bezorgers mogelijk een contract.
maar sandd moet op 1-01-2012 10% een contract hebben aangeboden, toch?
Ja maar ze willen meer personeel aan nemen in 2012 ze willen naar de 90%
en ik mag verlopig 1 wijk lopen en misschien als sandd naar 800 miljoen post stuks per jaar gaat dan gaan we naar 3 dagen.

Re: Vast contract

8
Ik ben vandaag ook telefonisch benaderd voor een vast contract. Gesteld wordt dat je inderdaad maar 1 wijk vast mag
hebben. Woensdagochtend is er een uitleg hierover op het depot in Gouda. Ik ben benieuwd. :D :?:

Re: Vast contract

10
Volgens mij is er een soort van bijeenkomst. Ik moet er woensdag om 9.00 uur zijn. Om 11.00 uur is er weer een
bijeenkomst en die zat al vol werd er verteld. En s'midddags weer. Dus ik denk dat het in groepjes gaat. Ik heb 1 compacte wijk met 300 afgiftepunten en 1 wat uitgebreidere wijk met 250 afgiftepunten. Dan heb ik vaak daarbij een invalwijk die niemand wil.
Die moet je met de auto of brommer doen en die wijk is vrij ingewikkelt, maar als hem door hebt is het een makkie.
Maar die wijk doe ik er alleen bij als de aantallen van mijn wijk laag zijn. Zoals volgende week vrijdag staan allebij mijn
wijken op een prognose van ieder 600 stuks. Dus heb ik nee gezegd tegen die invalwijk.
Ik moet er dus 1 inleveren. Maar mag wel die andere wijk blijven lopen totdat ze iemand anders gevonden hebben.
Ik weet trouwens niet of je 1 wijk op contract kan lopen en 1 op ovo. Maar dat hoop ik woensdag allemaal te horen.
cron