Re: VEEL POST bij Sandd

331
voor dinsdag lekker weinig, al moet ik zeggen dat ik erg blij bent met die 2 kerstpakketjes in me bakken, met een zakje hot crackers, zakje mars, cola, koekjes, sinasappelsap en pringels en een cadeaubon van centerparks en dan in die andere doos ook :lol: (Y)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

332
Nu je het zegt de post ligt idd gehusseld in de kratten vaak en met veel post ben je daar niet blij mee.
Bij SMN had je bundeltjes klopt.
Nu dat wij zo laat de post krijgen ligt aan ons depot hoor, ik baal wel als ik hoor hoe vroeg ze bij jullie aanrijden.
Nu 3 wijken waarvan 1 grote, 1 middelgroot en 1 kleinere met oa flatjes erin. Die laaste wijk noem ik het snoepje.

Het zal idd in de toekomst naar 2 wijken moeten denk ik. Zolang dit nog lukt ga ik ervoor. En ja sorteren doe ik echt niet meer na 8 uur savonds, dan maar de rest de volgende dag tussen bezorgen door, warm je gelijk weer wat op, koffie, broodje erbij.
Zo moet het dan.

Wij hebben niet weinig vandaag hoorde ik vorige week, mij benieuwen wat.

Zeker zal ik vertellen wat we vrijdag erbij hebben hier! Een klapper maar wat?

333
elisa schreef:
Zeker zal ik vertellen wat we vrijdag erbij hebben hier! Een klapper maar wat?
:mrgreen: voor vrijdag de lotto 22 gram, ing mijn geld 140 gram, goudfoliemailing NPL 21 gram, neckermann sale 78 gram, mailing ANWB 19 gram, prospect mailing 25 gram, maandafschrijften van ING 10 gram. dat belooft wat, heb voor zekerheid toch maar een schoudertas gevraagt :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

334
@Doro

postnl zal tot eind van het jaar concessies doen om de vsp klanten hun post nog goed te bezorgen..
maar vanaf januari zal het toch echt gaan om .... wie biedt die prijs waarvan de klant zegt: Yes...
hoever kan sandd nog zakken ( ik denk niet !) hoe ver wil postnl zakken (ik denk wel!)

theoretisch liggen de verschillen niet ver meer uit elkaar..
8.21 euro (sandd) en 8.69 (postnl)... tenminste degenen die in loondienst zijn..
sandd gaat nog uit van een 40 urige werkweek... en postnl van 37 uur..

maar binnen kort is dat wat postnl betreft ook verleden tijd. als de aangekondigde cao voorstellen worden
aangenomen...

wat is dan nog het verschil doro?
dat jij het lekker thuis sorteert en zelf bepaalt wanneer je gaat lopen tussen 8 - 18 uur.
bij postnl moet je naar een depot/ garage etc en wachten tot je post er is en tijdens lopen
ontdekken dat als het niet goed gesorteerd is, jij
er niet verantwoordelijk voor bent.... maar wel de "vruchten" er van plukt :lol:

335
Ik had de Fabulous erbij zitten vandaag. Met L'oreal cremes. Komt dat blad niet van VSP af? Ik meen dat ik dat dikke blad in de afgelopen maanden daar heb gehad. Of ben ik abuis?

Woensdag a.s. komen ze trouwens de lege kratten al ophalen i.v.m. de hoge volumes post de komende weken.

338
ja wij krijgen vrijdag veel post bij ons zat er ook een brief bij dat ze de kratten woensdag al komen halen anders hebben ze te kort
en dan mag iddde post er wel eens een beetje meer bij elkaar georteerd zijn wat dat betreft konden ze van select mail nog veel leren daar zat het veel beter bij elkaar

339
postbode21 schreef: theoretisch liggen de verschillen niet ver meer uit elkaar..
8.21 euro (sandd) en 8.69 (postnl)... tenminste degenen die in loondienst zijn..
sandd gaat nog uit van een 40 urige werkweek... en postnl van 37 uur..

maar binnen kort is dat wat postnl betreft ook verleden tijd. als de aangekondigde cao voorstellen worden
aangenomen...
Als het Cao-voorstel wordt aangenomen worden de verschillen juist groter, want dan gaat de PostNL-postbezorger juist meer verdienen. Ik ga dan naar EUR 9,11 als het goed is. :mrgreen: