Re: NPL doosjes

12
Carla41 schreef:@Redsquirrel

voor die doosjes heb je t/m vrijdag.
je kan er zo 100 in 1 keer meenemen..
:D
Het irriteerde me gewoon dat de nagekomen 14 doosjes allemaal voor portieken waren die ik al had gehad.
Maar het ging gemakkelijk mee vanmorgen. Ik heb weer 2 wijken gecombineerd om een keer extra rijden te voorkomen.
Dat is weer het voordeel van invalwijken die meteen aan je eigen wijk vast zitten. (3 wijken bezorgd)

Re: NPL doosjes

13
Vraag mij af waarom gaat POSTSERVICE zijn naam niet veranderen in reclame service? Zie en er komt alleen maar meer onzin van die postcode loterij maar een bedankje of iets leuks van hun zie je niet,

Re: NPL doosjes

14
marcel54 schreef:Vraag mij af waarom gaat POSTSERVICE zijn naam niet veranderen in reclame service? Zie en er komt alleen maar meer onzin van die postcode loterij maar een bedankje of iets leuks van hun zie je niet,
He bah! Een tussenmakelaar die zelf alle cadeautjes houdt? Of zou hij ze ook niet krijgen van Sandd?
Ik had weer het blik stroopwafels dat vorig jaar ook bij de agenda's zat. Voor elke wijk die ik bezorgde.

Re: NPL doosjes

15
Nee wij hebben wederom geen cadeautje noch bedankje gehad. Wij krijgen nooit een extraatje. Overigens wel het zetblok en met Kerst een droog Kerstbrood. That's it!

Ik denk dat Sandd zoiets ook niet aan Postservice geeft. Zal wel teveel kosten. Ik heb het eens een keer aangekaart bij Sandd, maar nooit meer iets op gehoord.

Re: NPL doosjes

16
marcel54 schreef:Vraag mij af waarom gaat POSTSERVICE zijn naam niet veranderen in reclame service? Zie en er komt alleen maar meer onzin van die postcode loterij maar een bedankje of iets leuks van hun zie je niet,
Ik vind het wel een mooie combi: Bingo, Miljoenenjacht en een paar van die blauwe erbij ;-)

Re: NPL doosjes

18
Carla41 schreef:maar dan wel in die volgorde bezorgen he opdedeurmat :D
O jee, is er nou ook al een volgorde van opdedeurmat ;-) Ik vind het al zo frustrerend dat de hele zooi - na uren ploeteren - nog precies zo op de deurmat ligt, als ik terug kom met hooguit nog een foldertje van PostNl.
De mensen hebben ook veel liever alle post in éen keer (zou mij ook iets beter uitkomen), maar ja maar ja maar ja.... lang leve de marktwerking. :-)

Re: NPL doosjes

19
Ik ben in oktober ook heel benieuwd naar mijn salaris. Ik had met die NPL doosjes 2 wijken dus dat tikte lekker door. Die lichtere doosjes (20 stuks) zullen wel niet zo veel uren opleveren. Die kon ik in een paar uurtjes in de brievenbussen wurmen.

Re: NPL doosjes

20
Nou ik ga ze zo bezorgen! Zijn maar 43 doosjes bij 484 afgiftepunten. Da's dus echt kriskras door de wijk heen. Ben benieuwd of de doosjes een beetje op volgorde in mijn tas blijven. Wel geluk dat in de langste straat drie doosjes echt bij drie buren zitten.
cron