Re: honden die je post uit je handen trekken

13
Het kan misschien als een geintje bedoeld zijn, maar ik vind zoiets behoorlijk onbeschoft. Ik had ook eens zoiets toen ik nog voor TNT werkte in een wijk. Was er ook zo iemand die achter een ondoorzichtige deur zat, dus ik was totaal niet voorbereid toen hij of zij de post door de brievenbus uit mijn handen rukte. Ik stel een grapje op zijn tijd wel op prijs, maar hier kon ik eigenlijk niet om lachen. Tenzij het echt overduidelijk is dat het om een geintje gaat. Dan wel.

Re: honden die je post uit je handen trekken

17
Ben een keer gebeten door een hond. Deze loopt altijd los in de winkel waar ik post bezorg. Normaal reageert ie ook niet, maar ik kwam blijkbaar te dicht in de buurt van z'n broertje die die dag ook in de winkel was en werd ie waaks. Mensen van de winkel schrokken daar zelf ook van en kwamen de volgende dag een bos bloemen brengen op het depot. Het was trouwens een oppervlakkige beet, maar die tandjes waren wel scherp.

Re: honden die je post uit je handen trekken

18
robinjo1976 schreef:wie heeft dr last van honden die door de brieven bus heen je post uit je handen trekken, en wild staan te blaffen en het baasje blijft rustig op de bank zitten
1x..en toen heb ik zijn baasje medegedeeld dat als het nog één keer gebeurd hij zelf de post mag gaan ophalen....en een kaartje gegeven met het nummer van mijn TC.

Nooit meer iets van gehoord en.....nooit meer last van die hond gehad! :lol:
cron