Re: Film 1 gids
13Ik denk dat, net als veel andere bladen, dit verdeeld is onder Sandd en PostNL. Zo bezorg ik dus al heel lang Film 1 en ik werk voor Post NL. Maar ik lees hier wel vaker dat bladen door Sandd bezorgd worden en dit ook door Post NL gebeurt. Waarom dit zo is weet ik ook niet.
15Hier in Tilburg zaten ze er afgelopen zaterdag tussen. Bij PostNL dus. (Film 1/Sport 1) Komt toch van Ziggo af? (zie retouradres dat er op staat)
16Als ze nou ook de Veronicagidsen, Mikrogidsen.e.d., Kampioen, post voor JIB zouden willen splitsen dan juig ik dat van harte toe. Dan krijgen we bij Sandd ook vet meer post dan we nu al hebben. 

17Dacht je dat onze baas zo eerlijk is? Hij is sinterklaas niet.postbode7 schreef:Als ze nou ook de Veronicagidsen, Mikrogidsen.e.d., Kampioen, post voor JIB zouden willen splitsen dan juig ik dat van harte toe. Dan krijgen we bij Sandd ook vet meer post dan we nu al hebben.
18De dagafschriften van ING zijn volgens mij ook gesplitst.
Ik bezorg tenminste best veel van die dagafschriftenenveloppen via PostNL, maar zelf krijg ik hem via Sandd in de bus.
Ik bezorg tenminste best veel van die dagafschriftenenveloppen via PostNL, maar zelf krijg ik hem via Sandd in de bus.
19Er is maar 1 partij die alle tv gidsen op tijd bij de klanten kan krijgen. Twee jaar geleden hebben de stunters laten zien hoe goed ze waren. De meeste omroepen hebben toen big time gezichtsverlies geleden. Die denken nog wel twee keer na voor ze weer bij tnt weggaan.
Dat soort volumes is alleen weggelegd voor het bedrijf dat net groter is dan de tweede op de postmarkt
Dat soort volumes is alleen weggelegd voor het bedrijf dat net groter is dan de tweede op de postmarkt
20zo jan wat een eigendunk ook die 2e op de postmarkt is goed wij bezorgen s,morgens en niet ergens in de middag en ook jullie laten wel eens steekjes vallen hoor ik spreek uit ervaring