Re: Post sorteren

11
Ja waarachtig waar is de tijd van de postbode.....het was een beroep...nu worden we voor minder aangezien. mensen krijgen er geen hoogte meer van, zoveel wisselende bezorgers. Jammer maar het is niet anders, het is een voordeel zelf je post te sorteren, het kost wel extra tijd maar het loopt prima.

12
Ik snap al dat gezeur niet.....het is een keuze als postbezorger aan het werk te gaan.

Doet me sterk denken aan al dat gehassebas over tv-programma's welke prut zijn en waar mensen zich aan ergeren terwijl er toch écht een uit-knop op elke TV aanwezig is. 8-)

13
Ben ik helemaal met je eens @Tobo.

Wat boeit het als een ander op een postbezorger neerkijkt. Het zegt meer over diegene dan over de postbezorger. Je bezorgt post omdat je het leuk vind om buiten te zijn, lekker in beweging te zijn en om bij te verdienen, combinatie huis en gezin of vanwege andere redenen.

Wat maakt het uit of het werk of werk in het algemeen 'lager' of 'hoger' is. Ik zit daar totaal niet mee. En wat betreft het verschil tussen de twee postbedrijven; het ene bedrijf werkt zus en het andere bedrijf werkt zo. Allebei de bedrijven hebben zo hun voor- en nadelen.

Gewoon lekker positief denkende je werk doen en laat een ander maar denken en doen wat hij of zij wil. Of het nu een voormalig postbode is of iemand uit de straat waar je bezorgt.

Het weer wordt alweer beter. Heerlijk genieten buiten! (Y)
Laatst gewijzigd door slagvaardige op 12 mar 2012, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.

15
Klopt zij vat hem, haar, ik doe dit werk omdat het goed voor mij is, ben bachelor/HBO maar met recht zeg ik, heerlijk dit.
Dan maar minder verdienen, geluk en gezondheid zijn belangrijker.
Zij die neerkijken:) ach............

18
jan272 schreef:
en nou mezelf prepareren voor de 25 km tocht met de 100 enveloppen.
zet hem op Jan,12 minuten werk voor jou.
in een ander topic een ½ uur over 480 poststukken doen dan doe je die 100 met je ogen dicht :mrgreen: