Op sommige poststukken van Sandd staat dat de post van Sandd via Post.nl retour mag als het onbestelbaar is.
Sommige mensen weten soms geen raad met onbestelbare post van Sandd en sparen het op.
De bezorger van Sandd mag absoluut de retour post niet in de oranje bus retour doen.
Re: Wat Sannd niet bezorgd, bezorgd PostNL
12en als iemand het wel doet dan kost het misschien een euro. veel klanten die een SND gemerkte brief terug willen sturen om welke reden dan ook, ploppen die brief gewoon in de tnt bus. dat zal vaker gebeuren dan dat een van de bezorgers dat doet lijkt me. de regel zal vooral ontworpen zijn om de gewiekste S&D bezorger te ontmoedigen om zijn hele kratje in 1 keer in een tnt bus te doen. DAAR gat het om, niet om een losse brief.
13Zag in een contract staan bij de OVO wanneer je dit doet: Dat je dan je salaris niet krijgt betaald en eventuele kosten van PostNL op jouw verhaald kan worden als bezorger. Delegeren is soms goed, maar je moet NIET overdrijven!
14als er één poststuk in een postnl brievenbus beland zal sandd niet de moeite nemen
om uit te zoeken bij welke bezorger dit hoorde.
hoe bewijs je of een bezorger/bewoner dit heeft gedaan?
het is natuurlijk anders als de bezorger de inhoud van zijn kratten er in doet.
maar jan... ik had er vandaag 9. zo groot zijn de brievenbussen van postnl nu ook weer niet
komt bij... dan ben je een bezorger onwaardig.
@verzendenenontvangen
delegeren is soms goed maar.....
leg uit.. alsjeblieft.
om uit te zoeken bij welke bezorger dit hoorde.
hoe bewijs je of een bezorger/bewoner dit heeft gedaan?
het is natuurlijk anders als de bezorger de inhoud van zijn kratten er in doet.
maar jan... ik had er vandaag 9. zo groot zijn de brievenbussen van postnl nu ook weer niet

komt bij... dan ben je een bezorger onwaardig.
@verzendenenontvangen
delegeren is soms goed maar.....
leg uit.. alsjeblieft.
15ik meen dat er twee postnl brievenbussen in nederland staan. en iedere bus heeft twee gleuven (waar kennen we dat nog meer van?) dus je kan je gang gaan hoor.Carla41 schreef:ik had er vandaag 9. zo groot zijn de brievenbussen van postnl nu ook weer niet
16@jan272
2 brievenbussen in heel nederland Jan?.
nog steeds niet voldoende voor de inhoud van mijn 9 kratten.. te vergelijken met 9 binnentassen postnl
2 brievenbussen in heel nederland Jan?.
nog steeds niet voldoende voor de inhoud van mijn 9 kratten.. te vergelijken met 9 binnentassen postnl
17Ik wacht nog op dat er brievenbussen komen van Sandd waar je de post in kunt doen. Post NL is de enige waarmee je zomaar de post kunt posten!
18Ik verwacht dat niet. Sandd is helemaal niet geïnteresseerd in post van particulieren, daar zit te weinig marge op!verzendenenontvangen schreef:Ik wacht nog op dat er brievenbussen komen van Sandd waar je de post in kunt doen. Post NL is de enige waarmee je zomaar de post kunt posten!
19Zorg dat je voor een paar degen eten in huis hebt dan.verzendenenontvangen schreef:Ik wacht nog op dat er brievenbussen komen van Sandd waar je de post in kunt doen.
20@jan272
dat zal ik doen jan
dat zal ik doen jan

Laatst gewijzigd door Carla41 op 19 apr 2012, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.