Re: Onhandelbare post

11
Ik vond het wel meevallen maar ik had ook niet zoveel van die 'bobbelpost' 8-)

Tja, het is allemaal een gevolg van niet kijken naar de bestelbaarheid van een poststuk maar naar de kosten en hoe de verpakking overkomt bij de ontvanger. Dat er ook een postbezorger is die ermee te maken krijgt wordt meestal gemakshalve vergeten. Dan krijg je dus 'onhandige' poststukken die zich niet makkelijk laten stapelen of bundelen.

13
Ze kunnen die gevulde enveloppen beter door kleine doosjes vervangen, ik sorteer ook eerst de gewone post en leg later die gevulde envleoppen erbij. Ik heb ook wel eens moeite met de onverpakte magazins met losse blaadjes erin die er uit vallen als je ze wilt bezorgen of sorteren, hier zouden betere regels voor moeten komen.

16
Ja gisteren had ik ook weer van die snertenveloppen met pennen erin. Die dingen leg ik dan apart in een krat en als ik de rest op straat heb gelegd komen die er bovenop. Anders gaan die stapels steeds schuiven en vallen er poststukken op andere stapels. Lastig is dat. :evil: Dat schiet niet erg op.

20
Dit is lachen af en toe krijg ik een megadoos met hondenspulletjes erin die nergens inpast, aanbellen heeft geen zin ze zijn er niet overdag bleek. deze 3 adressen dus. Wat te doen ik heb ze retour gestuurd maar ze komen af en toe weer tevoorschijn.......nu ook weer. Ik las dat iemand wel eens een doos openmaakt van zoiets en die met de spulletjes door de brievenbus doet.
Ik heb dat nog nooit gedaan maar ging wel s overwegen om het te doen, t is wel beetje raar zo toch?