Re: lastige poststukken

101
@Marius

al die pennen apart???
je hebt een stuk straat/flat en pakket post in je hand en dat losse spul
voor die straat/flat boven/onder op... je poststapel..

Nee, ik ga niet 2 x dezelfde straat lopen... 1 keer is genoeg toch
grappig dat je zo laat nog sorteert
ik stel me zo voor je vloer weer gevuld met stapeltjes her en der.. :lol:

dus of je nou 1 2 of 3 wijken hebt, je sorteert het liefst snachts... ;)
ik heb de post gelukkig al heel vroeg binnen rond 12 uur smorgens...

102
och.. nu is alles naar bed, en heb ik de kamer voor me alleen.

En de bende is nu nog groter als normaal, want morgen komt het grof vuil, en ben dingen aan het uitzoeken wat weg moet enzo..
eh.. je kan hier NIET meer lopen ;-)
pff.. heb al een dozijn verhuisdozen vol met kabels! idd beetje overdreven.. maar wel een beetje duur om weg te gooien :-(

anyway.. dat is off-topic...
wat jij dus zegt, TWEE stapels, 1 normale post, andere stapel de pennen, onderop.
Maar ik kan me daar niet zo'n goede voorstelling van maken. Want wanneer weet je dat je zon pen moet pakken?
Of kijk je steeds wanneer de volgende weer is, en dat onthouden?

105
Nu ga ik even goed zeuren.....de chauffeur was laat 10 over 6 en er waren collegas nog later aan de beurt, met 14 kratten ,net als jullie dus. Leuk, niet zo laat.
Met onmogelijke gele en rode envelopjes natuurlijk. Net als jullie.Wat nu, sorteren meteen savonds maar het ging nog vlot ook.
Maar op depot is wel geklaagd dat de chauffeur zo laat is, en eerlijk gezegd ik vind het ook geen doen zo laat!

106
Bij mij was de chauffeur ook later als anders,pas om kwart over 4, Met 9 kratten.
En fijn allemaal stomme post van de miljoenenjacht. Moet je dus met sorteren als laatste doen.Tussenin leggen is niet handig,dan gaat je stapel glijden(weet ik uit ervaring,alles op de grond)
Was lang bezig met sorteren.
Heb nu 1 wijk klaar,tweede wijk deels gedaan.Nu ff eten met dochter,straks om 1uur weer verder.