Re: VEEL POST bij Sandd

111
Oh ja, die moeten al die 2850 Ikea's met z'n drieen wegwerken. :o Ja, dat is een heel ander verhaal.. Waar laten jullie al die pallets @Jane?

Doet me denken aan de shock die ik kreeg nadat ik net voor DHL was begonnen in 2004 en mijn depothouder vlak voor de Kerst vroeg wanneer ik thuis was, want de PALLETS met Neckermannetjes, Wehkampjes, Otto's en Heine catalogi zouden eraan komen. Allemaal tegelijk. Natuurlijk samen met de gewone post. Toen deden we nog met zijn tweeen een hele wijk (postcode dus) Nou ze kwamen hoor.. met een vrachtwagen vol en de Wehkampjes, Neckermannetjes enz. stonden met de Kerst tot aan het plafond in de huiskamer. (nou ja.. beetje overdreven) :lol: Ik verdiende wel dik 750 Euro die maand. Dat weer wel. (Y)

Mijn G*d, ik zie ze nog met een grote vrachtwagen de straat inkomen... :shock:

112
Nou.. dan kan je toch veel beter gouden gids gaan doen, daar heb je echt wel een dik maandsalaris aan als je dat doet!

Ik ken iemand die daar elk jaar weer voor solliciteerd en dat ik weer jaloers bent op de verdiensten al ben ik vergeten exact hoeveel.

Maja.. je moet een auto hebben.. :(

119
Marius schreef:Nou.. dan kan je toch veel beter gouden gids gaan doen, daar heb je echt wel een dik maandsalaris aan als je dat doet!

Ik ken iemand die daar elk jaar weer voor solliciteerd en dat ik weer jaloers bent op de verdiensten al ben ik vergeten exact hoeveel.

Maja.. je moet een auto hebben.. :(
@ Marius

Je hebt toch een bakfiets...kun je toch ook gebruiken?
Moet je wel vaker herladen...kost alleen meer tijd, maar de verdiensten zijn gelijk en je hebt geen brandstofkosten.

Mag je de Gouden Gidsen ook in de namiddag of avond bezorgen?

120
Bakfiets zal niet veel uithalen, ik geloof dat je het zelf bij het depot moet halen. Ik zie me niet steeds daar heen gaan met een bakfiets. Op de snelweg zeker? :lol:
Maar ik heb het trouwens nagevraagd bij die vriend, en hij zei dat het vroeger via een ander bedrijf ging. Dus misschien zijn de verdiensten en handelswijze wel heel anders nu. Hij doet het al een tijdje niet meer.