Re: VEEL POST bij Sandd

123
Jette schreef:Over de snelweg?????? :o
Waar moeten die dingen dan helemaal bezorgd worden? ;)
Depot Jette.. ik had het over het depot. :lol:
Je moest alles zelf halen!
En die is er niet in elke stad...

Maja.. nogmaals.. ik heb het gevraagd, en blijkt dat hij het al een hele tijd niet meer doet.. dus sowieso kan alles verandert zijn... na de overname.

125
@jette @slagvaardige
jane heeft het niet over de Gouden Gids maar over de Ikea :lol:

van tijd tot tijd bezorg ik nog wel een telefoonboek.
eerst via dhl nu via sandd. afgelopen week nog 1.
maar dat is denk ik op aanvraag.

@jette
afhankelijk van waar je woont mag je er wel een maand overdoen.
je krijgt een bepaalde postcode helemaal.
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 10 jul 2011, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.

126
Ik kan ook helemaal niets vinden op de site over de bezorgers....het lijkt mij ook wel grappig om de GGen een keer te bezorgen. :?:
Wel wanneer de gidsen in de regio's worden bezorgd.
Laatst gewijzigd door Jette op 10 jul 2011, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.

127
@Jette

als je de gouden gids aanklikt... kan je precies zien in welke maand de gidsen in jouw regio worden verspreid. ;)
op het bezorgersforum staat ook het een en ander over de telefoongidsen geschreven.
met leuke plaatjes van hoe zo,n berg telefoonboeken er nu uitziet..in je achtertuin...

wegen 500 gram tot 1 kilo... als je er 10 - 20 per keer mee wil nemen op de fiets en je ontvangt er 1000
dan ben je wel heel lang bezig...
het is meer iets met een bakfiets, of winkelwagentje ...

of een auto ergens centraal zetten en elke keer bijladen.. :P

129
Over telefoongidsen gesproken ik moest er toen 1200 op de fiets bezorgen dat was 1 keer en dus nooit meer. mijn kamer hier stond vol hoge torens gidsen toen. Ik heb een karretje opgehaald van de super en zo alles toen bezorgt.
Het verdiende niet echt goed weet ik nog.

130
hehe... ik dacht dat dit topic over Sandd ging :lol:

anyway... toen de Gouden Gids het nog zelf deed, toen had mijn vriend 3500 euro NETTO, en was hij er zo'n 80 uur mee bezig...
ik bedoel... wat wij bezorgen is ongeveer net zo dik (ok, in Rotterdam was de GG destijds te dik voor de brievenbus, nu niet meer nu de bedrijvengedeelte is afgesplitst), maar toch... als je dat met elkaar vergelijkt, waar wij ons af mee laten schepen? :?
Wat ik vermoed dat het lang niet neer zo mooi is.. want anders besteed GG gids het toch veel beter aan Sandd uit? ;-)