slagvaardige schreef:Echt niet Newman. Ik was juist hartstikke assertief. En maakte continue behoorlijk wat stampij. Ook voor anderen. Hielp het? Neehoor, ze lachten mij keihard uit. Recht in ons gezicht. En kregen we waar we recht op hadden. Ook niet. Dus ik heb mijn biezen gepakt en ben lekker naar Sandd gegaan.

Maar waar maakte je deze stampij? Bij de teamcoach? Als deze niet meewerkt moet je gewoon hogerop schakelen, en anders de vakbond erbij halen. In het verleden kregen bij ons mensen ook niet altijd waar ze recht op hadden, maar na een bezoekje van de BVPP piepten ze wel anders.
Nog steeds is het zo dat mijn uren en die van collega's niet altijd kloppen (hoewel dat eerder door slordigheid komt dan door boze opzet), maar 1 telefoontje of mailtje naar de TC en het wordt meteen gecorrigeerd.
Het blijft natuurlijk wel jammer dat het niet altijd automatisch goed gaat, en dat je toch die urenuitdraaien moet blijven controleren, maar het lijkt me toch veruit te prefereren boven de situatie bij Sandd. Daar is jouw looptijd gewoon van hogerhand vastgesteld op een volstrekt ondoorzichtige wijze, hebben jij en je collega's er geen enkele inspraak in, en als je de tijden niet haalt, jammer dan!