Re: lastige poststukken

131
Dat is al opgelost.
De wijk die ik heb, zijn maar 5 straten... :roll: hoef je niet lang voor te studeren :lol:

Maar de andere wijk die ik nog heb (VSP) is wel wat moeilijker. :twisted: Ik kan nog steeds niet uit mijn hoofd zeggen, als ik een blok of 8tje wil maken, die straat van nr die tot zoveel, dan die straat even, dan die straat van nummer zoveel tot het eind etc...
Maar die probleem heb ik anders opgelost. Ik doe het nu gewoon per straat, en verzet mijn fiets wat vaker... sorteren gaat nu iets makkelijker ;)

133
Hadden jullie vandaag ook de bloembollen van Eneco?

Ik vond het best wel lastig, met het andere post er doorheen...
En een aparte tas zoals hier wel eens werd gesuggereerd was ook geen optie. Het was veels te volumieus!

Hoe ik het heb gedaan:
een extra grote krat genomen, en 2 stapels gemaakt. Links de normale post, rechts de bloembollen.
En ook af en toe een stapeltje bloembollen aan de linkerkant, anders paste het niet.

Ik heb wel 3x heen en weer moeten fietsen, omdat die extra grote krat natuurlijk niet in mijn fietstas paste...
Gelukkig is het maar 2 minuten fietsen :)

en hoe deden jullie het?

134
Die doosjes waren idd heel onhandig.
Ik had een krat voorop met doosjes en dan de fietstas met de gewone post. Als ik een straat liep of een gedeelte daarvan had ik een stapel post onder de arm en dan de schoudertas met doosjes. Dan keek ik telkens in de schoudertas voor welk huisnummer ik een doosje had. Dat ging nog best vlot maar was toch wel een gedoe.

138
postbode21 schreef:@ marius

die eneco doosjes? ik had er maar een 7 totaal voor 2 wijken..
had jij er zoveel dan?
zou de rest dan vrijdag komen :o
ja, ik had er zoveel, dat die schoudertas eigenlijk nauwelijks een optie was. Had ik 4x op en neer gemoeten in mijn grootste straat.
Maar misschien zitten er bij jou gewoon wat minder mensen die al wat langer klant zijn van Eneco? ;-)