Re: lastige poststukken

151
Ik moest vandaag 2x aanbellen.... ze waren thuis dus ze hadden geluk.
De ene was zo'n buitenbrievenbus met de gleuf aan de voorkant, dan moet je poststuk dus een bochtje maken om er in te vallen en dat wil nu net niet met zo'n doosje....

gr lucie

152
Oei laat ik nu net gisteren een aantal unox dozen inderdaad half in de brievenboxen steken, die pasten er niet in, heb het zo gelaten, mochten er klachten komen dan gaan ze retour in vervolg.

Ja wij hebben hier altijd de tandartsen kaartjes van diverse lokale tandartsen, dus contole tijd is er altijd! :D

153
Wij hadden een tijdje geleden kupjes koffiemelk....werd je helemaal horendol van! Er zijn een aantal gesneuveld en je hebt de betreffende bundel helemaal onder de koffiemelk zitten. En het gaat ook nog plakken en stinken! :mrgreen: Sindsdien heb ik altijd een micovezeldoekje bij me. Kan ik de ergste rotzooi opruimen!

154
Afgelopen maand had ik allemaal kaartjes van de lokale dierenarts erbij zitten om een afspraak te maken voor de halfjaarlijkse vaccinatie voor konijntjes :) Gisteren allemaal dunne catalogi gevalletjes van Heine, Neckermann en Otto en hier en daar wat Eurocamp dingetjes. Die lopen lekker snel weg. Die kaartjes van de dierenarts zijn wel lastig... en scherp... :(

@Jette, ja die kupjes becel die kregen wij ook in de bus. Met dank aan TNT! :lol: Was geloof ik van TNT trynow. Dus die had ik ook aangevraagd. Ja, alles wat gratis is wil ik wel hebben. Ik geloof dat er nog zakjes thee aan zitten te komen. :lol:

158
elisa schreef:Zoals die koffiemelk het is toch van de zotte! Men is hier bezig met maaltijden per post ooit zal dit een feit worden waar ik ook niet op zit te wachten brrrr al die jus in je post.
Maaltijden per post...hoe verzinnen ze het. Moet je die door de brievenbus wurmen dan?? :x
Eet smakelijk!!