Re: lastige poststukken

171
Bij de Veronica's zaten vaak van die proefzakjes met drop en/of mentos. De folie om de gids was zo dun dat de zakjes al op het depot waren verdwenen. Wat restte was een Veronica met een folie onder het gruis. Denken de mensen natuurlijk weer dat wij ze hebben opgegeten. Die met die flesjes waren het meest irritant om te bezorgen de dop ging vaak niet door de brievenbus, bleven die Veronica's half uit de bus steken.

175
Als de Veronica's niet in een keer kwamen dan kwam dat vaak doordat er reclame zoals Mentos of drop bij de andere helft zat. Ook bij Veronica's die begonnen met mevrouw....kon je maandverband aantreffen. Die zullen nog sneller door de brievenbus gaan want die hebben vleugeltjes. :lol:

176
Bij ons zijn de Veronica's ook verdeeld over 2 dagen, nl: de dinsdag en een paar "verdwaalde" op de donderdag.
Het is net een Kampioentje.....hij gooit heel lekker vlot weg.
Ben blij dat ie terug is! :D
Deze week geen lastige poststukken gehad. Boring! Is altijd weer een uitdaging, om ze onbeschadigd op de deurmat te deponeren.

178
Ha, ha, over honden gesproken....er was er ooit één, die de post uit mijn hand trok, voordat het op de deurmat belandde.
En smakken dat ie deed!
Was zijn baasje vast niet blij mee...of juist wel!
Ikke gauw mijn hand terugtrekken, want je weet maar nooit...voor je het weet heb je een hond aan je hand hangen.
Niet handig voor een postbezorger!
Ben je tijdelijk uit de running, kun je ook nog naar de dokter voor een tetanus injectie! :cry:

180
Ik stopte eens een gids in een bus, hing er ineens een klein keffertje aan. Van schrik trok ik de post terug en trok dat ding zo mee omhoog met zijn snuit tegen de brievenbus. KAI!! :lol:
En ik moest eens een keer invallen (via TNT) in een wijk. Trof ik me daar zo'n groot, zwart grommormel achter de deur. Dat beest vloog zowat door de ruit van de voordeur. Hij greep de post en vrat het helemaal op. :o (volgens mij zat er zo'n visvergunning bij) Ik ben maar heel gauw heel stilletjes weggelopen :mrgreen: