En wie gaat ze nu lopen in ze eigen tijd zonder een cent extra ??? en wie lacht het hard Sanddpeter schreef:Ik ben heel blij dat ik die ikea bende niet loop![]()
![]()
Re: VEEL POST bij Sandd
184@peter
Veel post.? nou het valt wel mee op dit moment...
blijven doen hoor .
je bent zeker fan van bassie en adriaan.....(altijd blijven lachen... )
ik krijg niet veel ikea... stuk of 130 voor wijk 1 en wijk 2 = nog niets van bekend..
maar ik ga er ook niet om bellen.... sandd heeft depots voor de post... ik niet
nog geen ikea,s hoeven stapelen... ben ik ook niet van plan.
maandag mogen ze ze meenemen met de reguliere post... eerder ben ik gewoon niet bereikbaar:lol:

Veel post.? nou het valt wel mee op dit moment...

je bent zeker fan van bassie en adriaan.....(altijd blijven lachen... )
ik krijg niet veel ikea... stuk of 130 voor wijk 1 en wijk 2 = nog niets van bekend..
maar ik ga er ook niet om bellen.... sandd heeft depots voor de post... ik niet

nog geen ikea,s hoeven stapelen... ben ik ook niet van plan.
maandag mogen ze ze meenemen met de reguliere post... eerder ben ik gewoon niet bereikbaar:lol:

185ik heb er 706 ontvangen.postbode21 schreef:@Marius'
om te voorkomen dat je ze nu al begint rond te brengen....
krijg je maandag pas de stickers...
8 uur smorgens? je schrikt je toch een rolberoerte ...
Foto Marius!!
hoeveel heb je er nu ontvangen marius?
Ik heb meteen alles maar in stapels van 100 gestapeld, want toen de 2! chauffeurs van Sandd aan het uitladen waren, en ik alles naar binnen bracht, hoorde ik ze al tegen elkaar zeggen dat ze de tel kwijt waren en ze alles moesten natellen...
Maar ik vind het wel meevallen. Niet iets waarvan je zegt, daar moeten we ons maanden vantevoren ons al druk over maken

Ben wel blij dat ik op de begane grond woon, met de balkondeur rechtstreeks op de straat..

oja.. dat kleine stapeltje daar op de grond? Dat is mijn complete VSP voor vandaag...

Als je door het raam kijkt, zie je mijn bakfiets staan... MET kinderstoeltje? huh? ohnee.. dat is een kinderfiets die er naast staat

Laatst gewijzigd door Marius op 26 aug 2011, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
187sta jij te wachten op de 3,72 euro salaris die ik laatst gekregen heb voor 2 weken?postbode21 schreef:@Marius
mooie foto!
ik ga me direct aanmelden bij vsp
188@Marius
voor twee weken...
dus je loopt je vsp wijk voor 1,86 euro....
vullen ze dat niet aan met een minimale wijkvergoeding voor als je minder post hebt dan....
dat wat toen ik in het verleden voor vsp liep wel zo...
KAPPEN Marius!!!!

voor twee weken...
dus je loopt je vsp wijk voor 1,86 euro....
vullen ze dat niet aan met een minimale wijkvergoeding voor als je minder post hebt dan....
dat wat toen ik in het verleden voor vsp liep wel zo...
KAPPEN Marius!!!!
189wat ben je toch eigenlijk een draaikont he..
ik geloof dat ik al ongeveer 20 berichten van je heb in de trant van: Dat wil ik ook wel, zo'n wijk.. en ongeveer hetzelfde aantal berichten in de trant van dat ik er mee moet stoppen
Jawel.. ik heb een minimale vergoeding... anderhalve euro ofzo... voor de moeite van het fietsen.
Wat had je verwacht? Minimaal 10 euro ofzo, als je 50 poststukken hebt?
ik geloof dat ik al ongeveer 20 berichten van je heb in de trant van: Dat wil ik ook wel, zo'n wijk.. en ongeveer hetzelfde aantal berichten in de trant van dat ik er mee moet stoppen

Jawel.. ik heb een minimale vergoeding... anderhalve euro ofzo... voor de moeite van het fietsen.
Wat had je verwacht? Minimaal 10 euro ofzo, als je 50 poststukken hebt?

190@Marius
je vsp wijk = toch geen overlapping van je sandd wijk..
daarom zeg ik: Kappen
als je het kan combineren (dezelfde wijk) dan gooi je de poststukken er gewoon bij
dan zeg ik.... geef me ook zo,n wijk...
maar ik schrik van je bedrag... in het verleden had ik minimaal 5- 7 euro per week...
als het zo weinig wordt... tja... dan blijf ik switchen.. hoor
fijn dat je mijn berichten zo goed leest
je vsp wijk = toch geen overlapping van je sandd wijk..
daarom zeg ik: Kappen
als je het kan combineren (dezelfde wijk) dan gooi je de poststukken er gewoon bij
dan zeg ik.... geef me ook zo,n wijk...
maar ik schrik van je bedrag... in het verleden had ik minimaal 5- 7 euro per week...
als het zo weinig wordt... tja... dan blijf ik switchen.. hoor
fijn dat je mijn berichten zo goed leest