Die overlappende wijk heb ik juist opgegeven..
ik bedoel.. als ik ALLES meewoog.. soms 2 x fietsen als het niet paste, 2 sorteersystemen... mweer post is ook langduriger sortering, dus niet alleen van de extra wijk, maar ook de 1e wijk gaat trager... etc.. en ook lopen is natuurlijk langer als je meer deuren hebt.
Eigenlijk viel het voordeel zo goed als weg. Ik merkte gewoon dat ik met die wijk vaak veel en veel langer bezig was!
En dat geld... iemand die mijn berichten goed leest weet dat ik toch elke cent weer bij de soos in moet leveren.. wat heb je dan liever.. die 350 kilo van Sandd.. of die 50 poststukjes van VSP?
Re: VEEL POST bij Sandd
193@Marius
elke cent die je bij sandd verdient... hoef je minder je hand voor op te houden..
en dan gaat het met sandd sneller als bij vsp zo te lezen
elke cent die je bij sandd verdient... hoef je minder je hand voor op te houden..
en dan gaat het met sandd sneller als bij vsp zo te lezen

194Toen ik nog voor VSP liep was de minimale vergoeding EUR 5,27. Maar dat hangt ongetwijfeld af van de wijk. Ik had rijtjeshuizen, en ongeveer 900 adressen.Marius schreef:wat ben je toch eigenlijk een draaikont he..
ik geloof dat ik al ongeveer 20 berichten van je heb in de trant van: Dat wil ik ook wel, zo'n wijk.. en ongeveer hetzelfde aantal berichten in de trant van dat ik er mee moet stoppen
Jawel.. ik heb een minimale vergoeding... anderhalve euro ofzo... voor de moeite van het fietsen.
Wat had je verwacht? Minimaal 10 euro ofzo, als je 50 poststukken hebt?
195@Marius
Ah, Newman bevestigt het marius... minimaal 5 euro per keer....
nou dan is het er echt niet beter op geworden bij vsp...
of was dit de betaling van de vakantieperiode?
Ah, Newman bevestigt het marius... minimaal 5 euro per keer....
nou dan is het er echt niet beter op geworden bij vsp...
of was dit de betaling van de vakantieperiode?

196tsja.. ik heb het toen zelfs speciaal nagevraagd.. ik weet het niet meer precies.. iets meer als een euro. 1,27 ofzo..
ja.. ik had ook moeite om mijn lach in te houden...
ja.. ik had ook moeite om mijn lach in te houden...
197Ik heb daar eens over geinformeerd bij Netwerk VSP. Ik was nogal pissig hierover, want bij mijn sollicitatie was ik in de veronderstelling dat deze "variabele vergoeding" gewoon bij de rest zou worden opgeteld.. dus als een soort wijkvergoeding, want die krijg je dus bij Netwerk VSP helemaal niet. In ieder geval, ze vermenigvuldigen dus het totaal aantal adressen in je wijk met de adresvergoeding voor die wijk.. en dat gedeeld door 10.. en dat is dan je minimale vergoeding.Newman schreef: Toen ik nog voor VSP liep was de minimale vergoeding EUR 5,27. Maar dat hangt ongetwijfeld af van de wijk. Ik had rijtjeshuizen, en ongeveer 900 adressen.

198WAAAAHH,
hebben jullie de prognose voor 9 sept gezien??
'k sta nu op voorlopig 150 kg en zo'n 1600 poststukken...
CZ... bedankt!
hebben jullie de prognose voor 9 sept gezien??
'k sta nu op voorlopig 150 kg en zo'n 1600 poststukken...
CZ... bedankt!
200Nou.. de chauffeur die mijn post gisteren bracht, zei ook al zoiets tegen mij. Hij zei 'maak je borst maar nat volgende week a.s., want er komt een heeeeleboel post aan.' Ik keek gisteren op de site onder mijn wijk, en ik zie een niet zo grote (gewoon, normale) prognose staan. Maar volgens de chauffeur krijgen we een heleboel.
Ik zal zo nog eens even kijken..
Eta: even gekeken. De kleine wijk heeft bijna 800 stuks post en 90 kilo. Ik geloof dat ik nog maar even niet bij de grote wijk ga kijken... Die is 1x zo groot..

Toch even gekeken... 1227 stuks...100 kilo
Nou ja, prognoses veranderen met de dag... We zien wel.
Ik ga wel even lekker vast uitrekenen wat het op zou kunnen leveren.
Ik zal zo nog eens even kijken..
Eta: even gekeken. De kleine wijk heeft bijna 800 stuks post en 90 kilo. Ik geloof dat ik nog maar even niet bij de grote wijk ga kijken... Die is 1x zo groot..

Toch even gekeken... 1227 stuks...100 kilo

Ik ga wel even lekker vast uitrekenen wat het op zou kunnen leveren.