@carla
ook de ikea is tijdgebonden.. dat zei me leidinggevende per e-mail. Tussen 08:00 en 18:00 mogen we ze bezorgen, daarna het liefst niet! lijkt me logies zou het ook niet fijn vinden als ik recht op in bed ligt om 02:30 omdat er iemand de ikea door de brievenbus gooid
Re: Ikea 2013
222.30 uur 
recht op in je bed ZIT zal je bedoelen har.
volgens mij LIGT iedereen normaal in bed.

recht op in je bed ZIT zal je bedoelen har.
volgens mij LIGT iedereen normaal in bed.
Laatst gewijzigd door Carla41 op 08 aug 2013, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
23We kunnen overzwemmen als we willen
Ik begin dinsdag om 08.00, dan zijn de mensen al niet blij en wordt ik soms raar aangekeken.

Ik begin dinsdag om 08.00, dan zijn de mensen al niet blij en wordt ik soms raar aangekeken.
24vind je het gek, dan zijn ze net wakker! die zijn de postnl tijden gewend, tussen 12 en 17:00!djaena schreef:We kunnen overzwemmen als we willen![]()

overzwemmen is toch verboden inverband met al die bootjes die rond varen? of had ik dat nou echt mis?
Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

25@djaena
tot 9 uur .. zachtjes bezorgen, is dat geen optie?
brievenbusklep vasthouden.. en op je tenen lopen
tot 9 uur .. zachtjes bezorgen, is dat geen optie?
brievenbusklep vasthouden.. en op je tenen lopen

26Of het verboden is weet ik niet, wel heel onverstandig. Zou dan wel lekker afgekoeld zijn met dat warme zomerweer van vorige week.
Dit blauw gevaarte gaat toch echt vroeg op pad, dikke pech voor al die vakantiegangers.
Als de bezorger hier om 08.00 komt krijg de hond het boek op zijn kop, is gelijk de hele buurt wakker
Dit blauw gevaarte gaat toch echt vroeg op pad, dikke pech voor al die vakantiegangers.
Als de bezorger hier om 08.00 komt krijg de hond het boek op zijn kop, is gelijk de hele buurt wakker

28@Carla
zelfs dat heb ik geprobeert te doen, en het helpt niks, dan zie ik spontaan het licht in de slaapkamer aanspringen.
Savonds zou ik het tevens niet echt prettig vinden om uberout op straat te lopen, je weest nooit wat voor gasten je tegen komt.
@djaena
Bij ons is het zo, tot de lijn en dan eigen risco!
ik ben ook een vroege vogel haha! op zo*n tijdstip zie je haast niemand op straat en dat vind ik best lekker.
Heb heel vaak dat als er heel veel mensen op de stoep lopen, dat ze dan expres nog eens afremmen en gauw tussen door willen piepen of gewoon spontaan je aankijken en zo blijven staan dat je er niet bij kent. daar heb je dan geen last van als je vroeg begint!
maar met de ikea doe ik het lekker zo, eerst de post, dan is me pa wel wakker en dan gaan we met zijn tweeen de ikea bezorgen per auto! enigste wat ik hoef te doen is, sorteren, stickeren en wachten op vrijdag!
zelfs dat heb ik geprobeert te doen, en het helpt niks, dan zie ik spontaan het licht in de slaapkamer aanspringen.
Savonds zou ik het tevens niet echt prettig vinden om uberout op straat te lopen, je weest nooit wat voor gasten je tegen komt.
@djaena
Bij ons is het zo, tot de lijn en dan eigen risco!
ik ben ook een vroege vogel haha! op zo*n tijdstip zie je haast niemand op straat en dat vind ik best lekker.
Heb heel vaak dat als er heel veel mensen op de stoep lopen, dat ze dan expres nog eens afremmen en gauw tussen door willen piepen of gewoon spontaan je aankijken en zo blijven staan dat je er niet bij kent. daar heb je dan geen last van als je vroeg begint!
maar met de ikea doe ik het lekker zo, eerst de post, dan is me pa wel wakker en dan gaan we met zijn tweeen de ikea bezorgen per auto! enigste wat ik hoef te doen is, sorteren, stickeren en wachten op vrijdag!

Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

29Hier heb ik de Ikea's binnen. Ze waren voor de deur gekwakt. Mijn vriend en zoon hadden niets gehoord.
Valt me trouwens nu reuze mee, had verwacht dat ze veel meer ruimte in zouden nemen.
Valt me trouwens nu reuze mee, had verwacht dat ze veel meer ruimte in zouden nemen.