3 uur voor 9 lopen met in totaal ca 100 brieven over 25 km verspreid.
ik ben gek
op maandagwijken
maar ook in generaal
Re: Post sorteren
22Ik doe maandag 5 lopen. Is toch altijd wel de moeite waard. Ik denk dat het wel ruim 200 brieven zijn.
25Dacht het niet, Jan.... je moet van goeie huize komen, wil je mij laten "genieten" van maandaglopen.jan272 schreef:Plan een weekendje Meierij en ik leer je genieten. Van de maandagloop.

27Ik wou dat wij van Sandd 's maandags ook post moesten bezorgen. Dan 1. verdienden we nog meer, 2. was het goed voor de lichamelijke conditie en 3. dan ben je eens de deur uit. 

29Ik had ook geen hekel aan de maandaglopen toen ik nog voor TNT (nu Postnl) werkte. Het waren leuke wijken, waar ik de rest van de week niet kwam. Ik had 5 wijken en er stond 1 1/2 uur voor. Ik was soms al binnen het uur klaar. Zo weinig post was er. Het was fietsen van het ene adres, naar het andere adres.
30En daarom vind ik er dus niets aan....je zit meer op de fiets, dan dat je met je werk bezig bent.slagvaardige schreef:Ik had ook geen hekel aan de maandaglopen toen ik nog voor TNT (nu Postnl) werkte. Het waren leuke wijken, waar ik de rest van de week niet kwam. Ik had 5 wijken en er stond 1 1/2 uur voor. Ik was soms al binnen het uur klaar. Zo weinig post was er. Het was fietsen van het ene adres, naar het andere adres.