Re: VEEL POST bij Sandd

211
Nou, ik ben inmiddels klaar met sorteren en het berekenen van de planning voor de komende slagen. Voor vrijdag 9 sept. staan er 1026 stuks op het programma met 87.1 kg. Dus dat is zeer de moeite. Er zijn er meer dan 300 stuks bijgekomen (sinds mijn berekening op 1/9. En inderdaad van die dikke boeken. Die dingen wegen meer dan de Ikeagidsen. Vanavond heb ik zo'n ding voor de nieuwsgierigheid even gewogen. Meer dan 930 gram. Het gewicht en formaat van een telefoonboek. Oepsie! :o Toch kan het als het goed is net in de fietstas. Maar die zit dan ook 2x helemaal vol. En dan nog 2 1/2 krat autoroute voor mijn man. Omdat daarin diverse die dikke dingen in zitten. Voor de 16e kom ik uit op 556 stuks en maar 52 kg. Ook wel aardig.

212
@postbode7,

Ik kon het ook niet laten en heb ook die gids van Strauss gewogen.
Gelukkig heb ik er niet zoveel van maar ook die speelgoedgids van 600 gram mag er wezen.
Daar gaan er 3 door de brievenbus van een school.
Zijn er nog andere gidsen die nog zwaarder zijn?
Ik weet wel dat de Conrad gids een van de zwaarste is.

213
Doro schreef:@postbode7,

Ik kon het ook niet laten en heb ook die gids van Strauss gewogen.
Gelukkig heb ik er niet zoveel van maar ook die speelgoedgids van 600 gram mag er wezen.
Daar gaan er 3 door de brievenbus van een school.
Zijn er nog andere gidsen die nog zwaarder zijn?
Ik weet wel dat de Conrad gids een van de zwaarste is.

Ja conrad is zwaarder en die komen vrijdag 09-09-2011

215
Ook zo'n erge; bij Postnl hadden we vaak die Djoser Catalogi. Die hebben een heel raar formaat. Ze zijn heel groot, en passen op geen enkele manier in geen enkele brievenbus. Ze zijn nog loodzwaar ook. Ik geloof wel 2 kilo per stuk. Hoe zwaar zijn die Conrad catalogi dan?

216
@slagvaardige

ben je ook naar huis gevlogen.... geen storm gezien..
wel lekker windje mee op de terugweg.

die conradgids valt wel mee hoor.
weet je wat zwaar is.... de BEUK (horeca gids... in januari) die weegt 2100 gram...
daar kregen we dit jaar een aparte vergoeding voor!
sorteert lekker snel ;)

217
Ben begonnen met sorteren en de nodige irritante poststukken weer tegen gekomen.
Deze keer van die doosjes van Volkswagen, die kan je niet tussen de post doen want dan wordt die stapel veel te hoog en ze vallen er vaak nog tussen uit. :evil:

Wie bezorgt er ook het blad Medisch Contact?
Voor artsen is de foto op de voorkant geen probleem, maar voor een bezorger :?:
Ik kijk er maar niet te lang naar want anders......
Het zal je opa maar geweest zijn :shock:

218
Ja, die doosjes had ik er ook bij zitten. Van die kleine, irritante doosjes. Ik ben ze aan de zijkant van de kratten neergezet, zo dicht mogelijk bij de juiste straten. Vorige slag had ik ze er ook bij zitten. Ik heb er niet zo veel hoor.

Dat enge, medische blad had ik er niet bij zitten.. gelukkig... geloof ik. :lol:

219
Oh, ik heb dat Medisch Contact er ook tussen zitten. Och, ik ben die foto's wel gewend. Ik lees veel medische boeken over de hersenen, genetica e.d. en daar staan er nog veel meer in. Ik gruwel dus niet van wat hersenen. Vind het juist heel interessant. Maar als je het eng vind kijk je toch gewoon niet.

220
T gekke is dat ik allang niet meer kijk naar wat voor bladen het zijn, in het begin deed ik dat wel maar nu gaat het op nummers en straat door je handen!
Tja soms weet ik niet wat ik bezorg haha maar zolang het geen Antrax is ....... :D :D (gif).