op maandag ben je superbezorger. je wordt niet afgeleid door details als tuinhekjes en stoeptegels. je moet je terrein kennen op huisnummer niveau.
op piekdagen kan iedere monzjool bezorgen. je loopt gewoon je bundel achterna.
Re: Post sorteren
32Geniet er nog maar even van, Jan....straks is de maandagpost HISTORY!
Mag je ook iedere dag je *** *** achterna lopen!
Mag je ook iedere dag je *** *** achterna lopen!

33ik doe 8 - 9 lopen op maandag (minder is niet de moeite waard) plus op 4 - 5 dagen 1 - 3 'gewone' lopen. Dus ik weet wat het (verschil) is.
it's nice to be a wildcard.
enne, maandagpost is voorlopig geen history hoor. iedere woens- en vrijdag is het feitelijk een vette maandag. en vandaag, superdidozadinsdag was huilen met de pet op. een antwerps foldertje en de ah. en 1 zak post. dan liever een volle maandagloop.
kom een keer stage lopen en je bent verkocht. dan spreek je naderhand met je tc af dat jij heel nieuw beerta in je eentje doet op maandag.
it's nice to be a wildcard.
enne, maandagpost is voorlopig geen history hoor. iedere woens- en vrijdag is het feitelijk een vette maandag. en vandaag, superdidozadinsdag was huilen met de pet op. een antwerps foldertje en de ah. en 1 zak post. dan liever een volle maandagloop.
kom een keer stage lopen en je bent verkocht. dan spreek je naderhand met je tc af dat jij heel nieuw beerta in je eentje doet op maandag.
Laatst gewijzigd door jan272 op 13 mar 2012, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
34Ja, zodra ik de post kreeg, zette ik eigenhandig de boel nog even op handige fietsroute. Vaak moest dat ook wel, want de boel lag op maandag kriskras door elkaar. Maar ja, als je maar een half zakje hebt.
Alles kon in mijn mandje en zo fietste ik al fluitend de straten door.
Ik vond het wel leuk voor de afwisseling, zo'n fietsroute. Maar ik vond het lopen op dinsdag t/m vrijdag ook wel prettig hoor.
In het begin had ik 2 wijken (grote wijken) van dinsdag t/m zaterdag en later liet ik de zaterdag vallen en kreeg daar de maandag voor in de plaats. Was ik lekker op zaterdag vrij. Wel zo prettig met een gezin. Ik had een contract voor 15 uur en toen ik de zaterdag liet vallen en de maandag daarvoor in de plaats ging doen, ging mijn contract terug naar 13 uur. Was goed te doen.
Hoeveel tijd krijg je voor jouw 8 - 9 lopen op maandag @Jan272?

Ik vond het wel leuk voor de afwisseling, zo'n fietsroute. Maar ik vond het lopen op dinsdag t/m vrijdag ook wel prettig hoor.
In het begin had ik 2 wijken (grote wijken) van dinsdag t/m zaterdag en later liet ik de zaterdag vallen en kreeg daar de maandag voor in de plaats. Was ik lekker op zaterdag vrij. Wel zo prettig met een gezin. Ik had een contract voor 15 uur en toen ik de zaterdag liet vallen en de maandag daarvoor in de plaats ging doen, ging mijn contract terug naar 13 uur. Was goed te doen.
Hoeveel tijd krijg je voor jouw 8 - 9 lopen op maandag @Jan272?
Laatst gewijzigd door slagvaardige op 13 mar 2012, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
35Hmm. Ik kan hier een hele serie zes letterwoorden invullen, waarvan 'bundel' de enige logische is. Maar de rest van de zin geeft meer de indruk dat je aan een lichaamsdeel denkt dat begint met een 'P' en dat rijmt op 'iemul'. Maar het kan ook op 'lasser' rijmen.Jette schreef:Mag je ook iedere dag je *** *** achterna lopen!
Stoute meid. Naar mannenbenen kijken en die daarna hun ****** laten volgen.
36Je vat 'm!jan272 schreef:Hmm. Ik kan hier een hele serie zes letterwoorden invullen, waarvan 'bundel' de enige logische is. Maar de rest van de zin geeft meer de indruk dat je aan een lichaamsdeel denkt dat begint met een 'P' en dat rijmt op 'iemul'. Maar het kan ook op 'lasser' rijmen.Jette schreef:Mag je ook iedere dag je *** *** achterna lopen!
Stoute meid. Naar mannenbenen kijken en die daarna hun ****** laten volgen.

En yes, I'm a naughty girl.

37en die smiley heeft met je hobby te maken?Jette schreef:En yes, I'm a naughty girl.

38...en de woensdag...en de vrijdag ...en....Jette schreef:Geniet er nog maar even van, Jan....straks is de maandagpost HISTORY!

39Nou wij hebben een zaterdag krant erbij dussuh! We kunnen nog wel even. Verdient wel lekker erbij je loopt wat af.