Re: Solliciteren bij Sandd

33
jan272 schreef:Alleen in drentHe. In de rest van het land wordt 99,999 % bezorgd waarvan 98,7% de volgende dag.
Misschien toch eens die kelder daar uitmesten.
Dat geloof je toch zelf niet....de praktijk is echter héél anders. 8-)
Complete wijken, die niet worden bezorgd...postzakken die met inhoud in de struiken liggen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wakker worden, Jan! :shock:

37
E-mail is geen brief. Je kan een mail printen maar het is nog steeds geen brief.
E-mail is een telefoontje dat je beluistert wanneer het jou uitkomt. Je kan een telefoontje noteren en printen. Maar ook dat is geen brief. Het feit dat iets een papieren dreager heeft wil nog niet zeggen dat het geheel een brief oplevert. Vraag maar aan Meneer Edet. (Y)

38
Gedeeltelijk met je eens Jan
Een @mail is wel degelijk een (digitale) brief
Ook hier geldt, zolang je de envelop niet hebt geopend kun je ook de inhoud niet lezen

Geertjan maakt de vergissing dat zijn broer de @mail pas later heeft gelezen, niet gekregen.

39
88CE schreef:Een @mail is wel degelijk een (digitale) brief
Ook hier geldt, zolang je de envelop niet hebt geopend kun je ook de inhoud niet lezen
Wanneer heb je die envelop dan geopend?
Doel je hier op de MDN (Message Disposition Notification)? Want dat werkt niet met Kmail. Ik kan per mail besluiten om de MDN te sturen, verwerpen of negeren. In alle gevallen lees ik wel de inhoud.