Ik kreeg net 40 kratten binnen. Ook onverwacht.Sjouwa schreef:Afronding.
[...]
Ik bezorg dus die koekblikken alsnog tegen een extra vergoeding van €20. Voor de gewone post + koekblikken zou ik zo'n €51 hebben gekregen, dat wordt dus €71 en ik heb t/m zaterdag om alles kwijt te raken.
 In eerste instantie tegen de chauffeur gezegd dat-ie alles weer mee kon nemen. Toen vertelde hij dat er koekblikken in zaten. Dat bleken 25 kratten te zijn...
 In eerste instantie tegen de chauffeur gezegd dat-ie alles weer mee kon nemen. Toen vertelde hij dat er koekblikken in zaten. Dat bleken 25 kratten te zijn...Met Sjouwa's verhaal in het achterhoofd de teammanager gebeld. Er stond voor de blikken een extra vergoeding van 9 euro (OVO). Ik zei al "Kom het dan maar weer halen" maar ze was nog niet klaar en bood aan 8 uur extra te betalen (8 x 8,40 = 67,20 bruto).
De dozen zijn niet zwaar maar nemen wel veel volume in. Dan slaat die herlaadvergoeding dus ook nergens op.
 je blijft heen en weer fietsen lijkt me niet fijn! Maar wel weer extra geld!  ik hoorde dat vorig jaar in oktober die agendas waren  komen die dit jaar ook weer?
 je blijft heen en weer fietsen lijkt me niet fijn! Maar wel weer extra geld!  ik hoorde dat vorig jaar in oktober die agendas waren  komen die dit jaar ook weer?