Ze vroeg laatst of het een leuke wijk was. Ik heb haar wijk wel eens ingevallen, afgelopen zomer, en inderdaad, mijn wijk is vind ik leuker dan die van haar. Ik heb wel wat straten met rijtjeshuizen ertussen zitten hoor en een winkelstraat. Maar mijn wijk ziet er nieuwer uit. Veel blokken zijn de afgelopen jaren afgebroken en daar zijn die flats voor in de plaats gekomen. Die zien er dus nieuw uit. Er is een heel zorgcentrum bij, met ongelooflijk veel post. Maar al die post moet ik van de huismeester aan de receptie afgeven. Die mag ik niet zelf bezorgen. Geen probleem! (scheelt mij weer minstens een half uur)
Dus als ik deze wijk over een paar jaar beu ben, dan wil ik wel ruilen.. misschien..

Er is wel een wijk wat dichter bij huis, die heel groot is. Die zou ik wel om willen ruilen voor een wijk vlakbij Kronenburg (Arnhem) Dan hoef ik maar een paar minuten te fietsen. Ik heb Kronenburg in augustus erbij gelopen en dat is goed bevallen. Maar 2 flats en de rest rijtjeshuizen, maar de wijk was leuk en het was dichtbij. Scheelt toch weer tijd. Als ik naar huis fiets, zie ik de collega die die wijk doet wel eens bezig. Maar ja, die woont in die wijk. Wil echt niet ruilen. Ik geef haar gelijk.