Re: VEEL POST bij Sandd

462
Ze zijn nog steeds achterstanden aan het weg werken....
Ze hebben de reorganisatie niet voor niks stil gelegd want anders verzuipen ze straks echt in de post.
Ik las zelfs dat er op zondag nog post wordt rond rond bezorgd.
Van 136 naar 9 CVL's gaan vind ik zelf een nogal drastische stap.
Kleine Sandd heeft zo 23 distributie punten.
Achterstanden in de distributie en bezorging kennen wij niet. :lol:

466
Nou, zo veel post heb ik niet hoor. Was het maar waar. De hele week zijn de prognoses maar lauw. Geef mij maar een vette gave 700 stuks per dag (met een laag gewicht). :lol: Dat is een lekkere uitdaging. 300 stuks vind ik nauwelijks de moeite. Bij 700 stuks wordt het salaris ook wat hoger en daar ben ik beslist voor. Ik vind het lulkoek dat iedereen naar 1 wijk zou moeten. Terwijl er velen zijn die met gemak 2 of meer wijken aankunnen zoals ik. Hebben jullie daar ook al bericht over gehad? Hoe vinden jullie dat dan? Zo korten ze ons toch ook in het salaris en dan in deze crisistijd. Een moeilijke tijd waarin toch al velen moeilijk rond kunnen komen. Die het met € 400,-- extra per maand wel redden maar niet met € 300,-- of minder. Gelukkig kan ik nog wel sparen. Maar je zal maar net een gezin hebben waar pa door de crisis zijn baan is kwijtgeraakt. Dan zit je toch flink in de piepzak van de zorgen.

468
@postbode7

het is wisselend met de post.
27 april was behoorlijk veel.
maar de prognoses worden vlak van tevoren nog gewijzigd.

voorbeeld: dinsdag 24 april had ik voor vrijdags.. 500 stuks.. en 45 kilo
en toen werd het vrijdag en was het 850 stuks en 78 kilo

van mij mag het elke vrijdag druk zijn.