Re: VEEL POST bij Sandd
473Ik heb ze gelukkig ook niet gehad. Ik ben net pas klaar met de post. Ik ben wel blij dat ik ze niet had.
475Ja, ik ben er ook bang voor. 
Ik keek bij de prognose en ik krijg rond de 174 kilo aan post. Met herlaadvergoeding erbij, verdien ik die slag zo rond de 100 Euro.

Ik keek bij de prognose en ik krijg rond de 174 kilo aan post. Met herlaadvergoeding erbij, verdien ik die slag zo rond de 100 Euro.
476Zo! Wat een kilos zeg asjemenou en wij hebben de krant er weer bij dat wordt flink aanpoten denk ik. Wat zou het dan wel niet zijn met dit gewicht?Enig idee?
477Die Ikea doosjes kunnen het haast niet zijn, want daar zit lucht in en dat weegt niets. Nee, geen idee wat het wordt.
Het is een prognose, ik hoop dat het nog een slag doorschuift. Dan ben ik lekker met vakantie. En mag mijn collega waar ik nu de wijk van overneem, mijn wijken erbij doen.
Het is een prognose, ik hoop dat het nog een slag doorschuift. Dan ben ik lekker met vakantie. En mag mijn collega waar ik nu de wijk van overneem, mijn wijken erbij doen.

478Hier veel van die loodzware Hahn-boeken,
was het maar lucht
(sorry, postnl)
was het maar lucht

(sorry, postnl)
479Nou veel? Het begint de moeite te worden. Voor vrijdag staat de prognose nu op 617 stuks. Hebben jullie het ook in de krant gelezen dat de papieren Intermediair verdwijnt? Balen. Vrijdag 22 juni had ik ze nog. Ik krijg er meestal maar net 6 tot 10 maar er zijn collega's die er heel wat meer krijgen. Maar als ze daar willen bezuinigen kunnen wij er ook niets aan veranderen.
480Er zullen zeker meer gaan verdwijen in de toekomst we horen niet anders dat de postmarkt slinkt en per internet wordt aangeboden.
Dus die dikke hahn boeken zullen ook wel op dieet gaat tzt. Ik sta nog altijd verbaast van de vele modeblaadjes die we erbij hebben. Neckermann oa.
Dus die dikke hahn boeken zullen ook wel op dieet gaat tzt. Ik sta nog altijd verbaast van de vele modeblaadjes die we erbij hebben. Neckermann oa.