Re: Weinig post bij Sandd

52
Hoezo op zondag? Ze kunnen de post toch op vrijdag brengen? En als je een veilige plaats met de chauffeur hebt afgesproken hoef je helemaal niet thuis te zijn als hij de post komt brengen. En toevallig heb ik een veilige plaats. Uiteraard zeg ik niet waar want dan is hij niet veilig meer. :lol:

53
Nou Doro, bezorgers onder de CAO verlangen evengoed naar vet grote orders. Dan krijgen we meer uren uitbetaald. Carla41, ik heb hier nog geen Groene Amsterdammer gezien maar ik woon ook in een dorpje in het zuiden dus wat zouden ze hier met dat blad moeten doen. Motoplus? Ook nog niet gezien. Zou kunnen. Is landelijk interessant (voor liefhebbers dan). En Slagvaardige. Die t.v.gidsen bracht Selektmail vroeger vaak ook op dinsdag rond dus dat kan nu ook wel. En de Kampioen mag voor mij ook komen. Te grote order voor Sandd? Echt niet. We kunnen dat best aan. Als we met zijn allen een miljoen brieven of dozenvan de postcodeloterij kunnen bezorgen dan kunnen we een Kampioen van 200 gram ook wel aan hoor. Geef mij dat blad maar i.p.v. die k.. dozen. En Donald Duck, Libelle e.a.Laat maar komen. Die weekbladen bezorgde ik vroeger voor Media Expresse ook. Dan doe ik vet langer over mijn wijk en krijg ik vet meer betaald (hoop ik). Och, als dat eens zou kunnen. Alleen met veel sneeuw op de weg is dat wat minder maar o.k. Helaas zal PostNL er vast alles aan doen om die bladen te behouden. Als ze die kwijt zijn gaan ze naar de Filistijnen (figuurlijk bedoeld dan).
Dan moet Sandd veel overtuigingskracht hebben en wij moeten die bladen met zijn allen 99% op tijd (dezelfde dag dus) in de brievenbussen wurmen of mikken. :lol:

54
postbode7 schreef:Hoezo op zondag? Ze kunnen de post toch op vrijdag brengen? En als je een veilige plaats met de chauffeur hebt afgesproken hoef je helemaal niet thuis te zijn als hij de post komt brengen.
Ja dat is waar..
postbode7 schreef:En toevallig heb ik een veilige plaats. Uiteraard zeg ik niet waar want dan is hij niet veilig meer. :lol:
:lol: :lol: :lol:
ex Sandd Postbezorgster

55
@postbode7

alle contracten met werknemers (chauffeurs,sorteerders e.d.) en uitgevers zijn toch afgestemd op de ma/do
mischien ooit nog de zaterdag erbij?
wat je zegt postbode7 vrijdag weer aanleveren?

maar er wordt verdere krimp verwacht in de postmarkt de komende jaren, dus een verschuiving van post naar postnl of naar sandd zou nog kunnen , maar meer nieuwe post op de postmarkt verwacht ik niet.

een klein dorpje in het zuiden met een pallet vol telefoonboeken op de oprit..
voor je het weet sta je op you tube .. en vinden we je :D

56
Carla41 schreef:een verschuiving van post naar postnl of naar sandd zou nog kunnen
Als leek denk ik dat er toch 1 van de 2 het loodje gaat leggen door steeds goedkoper te worden.
Enige waar nog verder op geknepen zal worden zijn de bezorg(st)ers.

Of denk ik nu compleet negatief

57
@88CE

nog meer geknepen :?: :lol:
1 wordt opgekocht door deutsche post.. en de ander kan zelfstandig verder. :mrgreen:

als de rek er echt uit is over een paar jaar.. en er komt iemand met een zak met geld..
dan willen de investeerders van sandd vast wel op zoek naar een ander speeltje..

of postnl is aangeschoten wild voor de duitse post en dan gaat sandd nog een tijdje verder (Y)

58
Ik kreeg net toen ik van de 1e wijk thuiskwam van mijn Sandd collega, de Paravisie! Dat is dus ook een maandblad. Ik dacht dat de Paravisie nog door Postnl werd gedaan, maar blijkbaar is die naar Sandd gegaan. (Y)

Wist ik niet. Heb zelf geen Paravisie in mijn eigen wijken.

Woehaahahahaha Ik val in herhaling. hahahaha Wist niet meer dat ik hem al eerder via Sandd had ontvangen:

http://www.postbezorgers.org/forum/view ... 2&start=10

Ach ja... een mens wordt ouder he. Eenmaal de 40 gepasseerd dan.... :roll: :mrgreen:

59
Carla41 schreef:@slagvaardige

Veronica zou kunnen .die donderdag editie .. die mag dan wel via postnl :lol:

en de Kampioen die wordt toch ook verspreid over meerdere dagen (weken) bij postnl
dat kunnen wij ook. of zou dat een te grote order zijn voor sandd?
Kampioen zou id klappertje zijn ........ :D ......meer dan 3,5 miljoen exemplaren.
Bezorging Veronica Magazine vergt nog meer van de organisatie ; hebben we toen bij Selektmail geweten ........
Dit soort klanten is extra gebrand op de bezorgkwaliteit (min. 99 % / op tijd én op het juiste adres.
Ze houden alles nauwkeurig bij / klachten-rapportage ........
Wat doe je als je geen omroepgids ontvangen hebt ....je klimt meestal direct in de telefoon.... :evil:

ANWB Kampioen + Veronica = " o.a goed voor de herlaadvergoeding" :mrgreen:
Postbezorger Sandd

60
postbode7 schreef:Yves Rocher. Dat waren toch die enveloppen waar wel eens van die flesjes e.a. troep in zaten? In dat geval vind ik het minder erg. Maar vervelend is het wel als er een klant weggaat
Ja, in de tijd van Selektmail wel eens flesjes e.a spul erin , maar in de Sandd periode vlgs mij niet meer.

Nog een EX-klant van Sandd én Selektmail-erfenis ....... Readers Digest
Nu via Postnl. In mijn oude Sandd-wijk had ik er altijd een redelijk aantal zitten.
Afbeelding
Postbezorger Sandd