Is het mogelijk dat, net als bij PostNL, de meeruren met een maand vertraging worden uitbetaald?Carla41 schreef:@WhitneyJenna
Heb je 111 Bruto ontvangen of Netto?
je hebt een papieren salarisspecificatie gekregen
linksbovenaan staat uren gewerkt en daaronder meeruren.. is daar niets ingevuld?
Re: Sandd buit postbezorgers uit door slecht contract.
52@Newman
Nee , zo werkt het niet bij Sandd.
het salaris van bijvb oktober ontvang jij toch ergens rond de 22e oktober?
en de meeruren die pas 31/10 worden opgemaakt in november newman?
bij Sandd.. ontvang je het salaris van oktober en de meeruren in de eerste week van November.
ik denk dat hier over het hoofd wordt gezien dat er naast gewerkte uren ook meeruren zijn betaald.
19 gewerkte uren Bruto + vak. toeslag - belasting dan kom je inderdaad op rond de 111 euro uit Netto.
Maar Whitne y is de enige die dit kan bevestigen. mischien heeft ze de salarisspecificatie niet gelezen
of begrepen. deze zijn voor veel mensen vaak niet zo duidelijk.
Nee , zo werkt het niet bij Sandd.
het salaris van bijvb oktober ontvang jij toch ergens rond de 22e oktober?
en de meeruren die pas 31/10 worden opgemaakt in november newman?
bij Sandd.. ontvang je het salaris van oktober en de meeruren in de eerste week van November.
ik denk dat hier over het hoofd wordt gezien dat er naast gewerkte uren ook meeruren zijn betaald.
19 gewerkte uren Bruto + vak. toeslag - belasting dan kom je inderdaad op rond de 111 euro uit Netto.
Maar Whitne y is de enige die dit kan bevestigen. mischien heeft ze de salarisspecificatie niet gelezen
of begrepen. deze zijn voor veel mensen vaak niet zo duidelijk.
53We blijven gissen totdat @WhitneyJenna reageert...
Bij postNL kunnen we als we onze meeruren niet betaald krijgen een oranje kaart gebruiken; is er bij SANDD niet een vergelijkbaar systeem? Of verschilt dat ook weer per onderaannemer?
En in het begin ben je inderdaad langer bezig dan de normtijd omdat je nog routine moet ontwikkelen. Maar volgens mij hoor je dit (mits je er een redelijke tijd "langer" over hebt gedaan) dit betaald te krijgen.
Bij postNL kunnen we als we onze meeruren niet betaald krijgen een oranje kaart gebruiken; is er bij SANDD niet een vergelijkbaar systeem? Of verschilt dat ook weer per onderaannemer?
En in het begin ben je inderdaad langer bezig dan de normtijd omdat je nog routine moet ontwikkelen. Maar volgens mij hoor je dit (mits je er een redelijke tijd "langer" over hebt gedaan) dit betaald te krijgen.
54Tja, er is een reden dat Sandd goedkoper is dan PostNLsunbow schreef: En in het begin ben je inderdaad langer bezig dan de normtijd omdat je nog routine moet ontwikkelen. Maar volgens mij hoor je dit (mits je er een redelijke tijd "langer" over hebt gedaan) dit betaald te krijgen.

55@sunbow
ja en de meeruren worden ook betaald.
bij sandd = geen oranje kaart systeem. maar als je twijfelt kan er op verzoek iemand de ronde meelopen
of dat al eens is gedaan, weet ik niet.
Wat sorteren betreft : . een sorteerder bij postnl daarvan zal in de proeftijd blijken of je de vaardigheid hebt om
in een bepaald tempo te sorteren anders zal je proeftijd niet worden verlengd.
bij sandd kan iemand ook 200 stuks per uur thuis sorteren en dat is dan natuurlijk niet lonend.
@newman
wij lopen sneller
ja en de meeruren worden ook betaald.
bij sandd = geen oranje kaart systeem. maar als je twijfelt kan er op verzoek iemand de ronde meelopen
of dat al eens is gedaan, weet ik niet.
Wat sorteren betreft : . een sorteerder bij postnl daarvan zal in de proeftijd blijken of je de vaardigheid hebt om
in een bepaald tempo te sorteren anders zal je proeftijd niet worden verlengd.
bij sandd kan iemand ook 200 stuks per uur thuis sorteren en dat is dan natuurlijk niet lonend.
@newman
wij lopen sneller

56Bij Sandd is het ook zo dat als de sorteerder (hier op depot) niet snel genoeg is, moet wegwezen. Dat gaat binnenkort ook gebeuren. Zijn contract wordt niet verlengd.
ex Sandd Postbezorgster
57@postgirl
maar thuis controle postgirl dat hebben we niet .
de "277"sorteer norm bij postnl .. die mag voor mij ook wel voor ons gelden.
.
maar thuis controle postgirl dat hebben we niet .
de "277"sorteer norm bij postnl .. die mag voor mij ook wel voor ons gelden.

58Nee niet thuis inderdaad maar op de depot van Sandd gaan ze contract van een sorteermedewerker niet verlengen omdat hij niet snel genoeg sorteert.
ex Sandd Postbezorgster
59@postgirl
jij haalt je post op het depot zelf op?
kan je dan lekker vroeg beginnen postgirl..
maar krijg je het in 1 keer mee met je fiets dan?
jij haalt je post op het depot zelf op?
kan je dan lekker vroeg beginnen postgirl..

maar krijg je het in 1 keer mee met je fiets dan?
60Ik haalde tot vorig week zelf af en toe mijn post op als ik niet thuis kon zijn.
Ik heb afgelopen maandag sleutel van mijn garage aan Sandd gegeven, omdat mijn bloktijden naar 's ochtends is verschoven. Ik heb gewoon geen zin om te worden wakkergebeld door Sandd..
Maar ik ken een aantal mensen die op de depot werkt, vandaar.
Ik heb afgelopen maandag sleutel van mijn garage aan Sandd gegeven, omdat mijn bloktijden naar 's ochtends is verschoven. Ik heb gewoon geen zin om te worden wakkergebeld door Sandd..
Maar ik ken een aantal mensen die op de depot werkt, vandaar.
ex Sandd Postbezorgster