het hangt niet alleen af van twee wijken maar van de hoeveelheid post die in jouw wijk(en) valt
en wat je ermee verdient..
en... het wordt winter... mensen zeggen vaker wijken op en dan is tijdelijk alles weer mogelijk
als de post maar wordt weggebracht dat is het belangrijkste...!
Het liefst veel bezorgers zodat als iemand uitvalt er niet opeens 2 -3 wijken openvallen.
risicospreiding noem je dat.

van 2 wijken naar 1 wijk? dat klinkt bekend in de oren! heb dat eens gedaan toen ik me op school wilde consentreren, maar al gauw belde ze weer van ken je tijdelijke voor 1 maand 1 wijk op je nemen. inmiddels heb ik die wijk al tijdje
 van 2 wijken naar 1 wijk? dat klinkt bekend in de oren! heb dat eens gedaan toen ik me op school wilde consentreren, maar al gauw belde ze weer van ken je tijdelijke voor 1 maand 1 wijk op je nemen. inmiddels heb ik die wijk al tijdje  sommige kijken tussen de regels door
 sommige kijken tussen de regels door  het verbaast me dat in de winter spontaan wijken open staan, terwijl dat juist de gaafste tijden zijn om rond te lopen
 het verbaast me dat in de winter spontaan wijken open staan, terwijl dat juist de gaafste tijden zijn om rond te lopen  is back since 8/7/13!
 is back since 8/7/13!